The Chinese government expects the railway to be put into operation by 2020.
Ja hoor. 3900 km in ca. 10 uur…
En hoe gaan we deze trein zo hard laten rijden?
Kernenergie?
Steenkool?
#2
piet
@1 treinen die 400km/u halen bestaan al.
Aan de de andere kant, hij komt langs Vientiane, Kuala Lumpur en Bangkok, ik neem aan om te stoppen. Dat maakt het verhaal inderdaad weer wat ongeloofwaardiger.
Maar als je die tussenstops niet meerekent en alleen de tijd dat hij werkelijk rijdt, dan geloof ik het wel.
Dat het een hoop energie kost dat is weer een ander verhaal.
#3
Cracken
Hoeveel volksstammen worden dakloos gemaakt voor de projecten? Want kan me niet herinneren dat de bezwaarschriftenprocedures daar erg goed geregeld zijn.
#4
Hans
Dat het een hoop energie kost dat is weer een ander verhaal.
Een verhaal dat zo duur is, dat maar heel weinig mensen die treinkaartjes kunne betalen.
(kijk naar onze Fyra)
Reacties (4)
The Chinese government expects the railway to be put into operation by 2020.
Ja hoor. 3900 km in ca. 10 uur…
En hoe gaan we deze trein zo hard laten rijden?
Kernenergie?
Steenkool?
@1 treinen die 400km/u halen bestaan al.
Aan de de andere kant, hij komt langs Vientiane, Kuala Lumpur en Bangkok, ik neem aan om te stoppen. Dat maakt het verhaal inderdaad weer wat ongeloofwaardiger.
Maar als je die tussenstops niet meerekent en alleen de tijd dat hij werkelijk rijdt, dan geloof ik het wel.
Dat het een hoop energie kost dat is weer een ander verhaal.
Hoeveel volksstammen worden dakloos gemaakt voor de projecten? Want kan me niet herinneren dat de bezwaarschriftenprocedures daar erg goed geregeld zijn.
Dat het een hoop energie kost dat is weer een ander verhaal.
Een verhaal dat zo duur is, dat maar heel weinig mensen die treinkaartjes kunne betalen.
(kijk naar onze Fyra)