ja goed artikel. en het is helemaal niet moeilijk:
Doing so isn’t expensive. Workers’ well-being depends, in large part, on managers’ ability and willingness to facilitate workers’ accomplishments
#2
zmooc
Managers vormen dan ook een beroepsgroep waar wel heel erg veel mensen simpelweg niet zijn opgeleid voor hun werk. Anders wisten ze al minstens sinds meneer Herzberg het in 1959 opschreef wat hun onderdanen motiveert.
Verder een beetje zinloos om te linken naar een artikel waar je voor moet inloggen… dat gaan we natuurlijk niet lezen.
#3
zmooc
(Vreemd genoeg mag ik na x keer klikken dat artikel ineens wel lezen zonder in te loggen:P)
Reacties (3)
ja goed artikel. en het is helemaal niet moeilijk:
Doing so isn’t expensive. Workers’ well-being depends, in large part, on managers’ ability and willingness to facilitate workers’ accomplishments
Managers vormen dan ook een beroepsgroep waar wel heel erg veel mensen simpelweg niet zijn opgeleid voor hun werk. Anders wisten ze al minstens sinds meneer Herzberg het in 1959 opschreef wat hun onderdanen motiveert.
Verder een beetje zinloos om te linken naar een artikel waar je voor moet inloggen… dat gaan we natuurlijk niet lezen.
(Vreemd genoeg mag ik na x keer klikken dat artikel ineens wel lezen zonder in te loggen:P)