Sede Vacante – Vaarwel Karol
Een nieuw postje leek me op zijn plaats: Karol Josef Wojtyla, paus Johannes Paulus de Tweede, is officieel overleden. Vandaag begint al direct de rouwperiode. Over een week of twee kunnen we het conclaaf verwachten.
“Do not be afraid” staat te lezen op de website van het Vaticaan. Een bericht aan Karol, of een boodschap voor de achtergebleven gelovigen?

