Toch fijn dat ze daar bij de ABN hun prioriteiten zo lekker op orde hebben…
#10
MP
Ze kruipen weer zo gemakkelijk in die slachtofferrol.
#11
mescaline
ach, die geldwereld leeft ook maar van de FUD, en van de hemeltergende feel-goodpsychologie die door “Marketing” over de mensen wordt uitgestort.
Maar als er dan echt een asset-, imago- of relatieprobleem met de klant is, dan zijn het gewoon kwijlebabbels die altijd draconisch de verkeerde stappen nemen. Dat valt dan dit keer eens fijn verkeerd uit. :P
Reacties (13)
Ik moest in elk geval lachen, dat is me wel wat waard.
Ik bied bij dezen dus aan om een eventuele schadevergoeding – in natura – terug te betalen aan ABN-AMRO, namens Buro Renkema.
Waar is Mark Winkelman als je ‘m nodig hebt, trouwens?
Goed wakker worden!
Satire mag.
Wat een lutsers bij de ABN-Amro…
Hm, weer een goede reden om over te stappen naar een andere bank. De ABN maakt het veel mensen wel heel makkelijk zo..
@Franz: kijk dan gelijk even op de andere waanlink voor wat ondersteuning bij het kiezen van een alternatief:
http://www.nietmetmijngeld.nl/page/homepage
Niet goed? Geld weg!
@franz
Het gevoel voor humor is in ieder geval al vertrokken bij de bank.
Toch fijn dat ze daar bij de ABN hun prioriteiten zo lekker op orde hebben…
Ze kruipen weer zo gemakkelijk in die slachtofferrol.
ach, die geldwereld leeft ook maar van de FUD, en van de hemeltergende feel-goodpsychologie die door “Marketing” over de mensen wordt uitgestort.
Maar als er dan echt een asset-, imago- of relatieprobleem met de klant is, dan zijn het gewoon kwijlebabbels die altijd draconisch de verkeerde stappen nemen. Dat valt dan dit keer eens fijn verkeerd uit. :P
MAAR VINDT CRUIJFF ER VAN??
+WAT