1. 4

    Juist de procesinnovatie die mijn leraren dagelijks prediken zie ik niet terug in het onderwijssysteem.

    Mijn gevoel is dat de managers zo hard mogelijk vast houden aan de traditionele manier van lesgeven. Met de hoop dat het daarmee ooit zo als vroeger wordt. ’t wordt tijd voor een nieuwe generatie.

    Van directief, top-down en bureaucratie naar coachend, bottom up en adhocratie.

  2. 5

    Dat doen ” foute” besturen ook regelmatig,bv op sides als “zorg en welzijn” hele brieven..hen absurde salarissen en bonussen dekken,middels opruien…dat ze voor de “zorg consumenten” zouden opkomen…en als je dan over hen salaris begint..beweren ze,dat dit geen probleem is;maar de bezuinigingen,en eigen bijdragen de clienten treft..de wegen waarmee ze hen straatje schoonvegen is stuitend,en geen cent zullen ze beschikbaar stellen,van hen roofgeld aan die ” arme clienten’ ze vals pretenderen..
    voor op te komen.Neen voor hen DIkke vette ONVERDIENDE salaris;ten koste van degene die het werk doen (in allen sectoren)
    en over de lijken van degene die deze diensten afnemen.
    Het TUIG! zumkotzem;weg ermee; met al die zorg managers onderwijsmanegers..en dan de pyramide zoals die hoort!

    1 directeur in de nok…en aan de basis,op de vloer de meeste mensen,en zo die lagen normaal opbouwen;i.pv de pyramide op zijn kop.het land uit schoppen al die geldverkwisters,en graaiers.
    Die de kaliteit om zeep helpen,en het plezier en passie..en nut en resultaat,in het ECHTE werk. de parasieten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren