1. 2

    bedenk: dat het een student INTERACTIEVE MEDIA is.

    Op deze manier creeert de zoekende stagair een prima filter op stage aanbiedingen. Hij gaat vast een stageplek aangeboden krijgen van een non-conformistisch media-bedrijf (reclame bureau / marketing advies oid) – met gevoel voor actualiteit en media trends – dat keihard is bij het uitvoeren van opdrachten – en daar is ie vast naar op zoek. Toppertje.

    ’t zou wansmaak zijn als dit een student ‘Toerisme’ of ‘Journalistiek’ op zoek naar een stageplek zou zijn – maar voor Interactieve Media vind ik het kunnen (en de blogscene heeft ie en-passant ook effe voor z’n karretje weten te spannen – HULDE!)

  2. 4

    Niet origineel, amaturistisch in elkaar gezet en voor de helft gepikt.
    Misschien dat een stageplaats bij de redactie van Jensen wat voor hem is…

  3. 5

    @Jordi
    Ik denk dat dat voor hem een droomstage zou zijn… btw. Met zoveel reacties op marketingfacts heeft hij zich super in de kijker gespeeld en zal echt wel een leuke stage krijgen. Driewerf HULDE

  4. 9

    wat betreft kopieren. Slim! Niets werkt beter dan een Amerikaans concept naar Nederland te halen. Bijvoorbeeld NL20.

    Dus ook gijzelfilmpjes, dat een paar Amerikaanse nerds dat doen, neemt niet weg dat hij een van de eerste in NL is. Bovendien gebruikt hij het voor een ander doel.