Straf maar misschien wat té esthetisch voor de masses who need education, plus gaat de Duitse spot geen zinloze discussies uitlokken over hoe (on)veilig peipen ist? Anderzijds : discussie uitlokken is altijd goed, cf. de Bla bla boem boem campagne destijds in Vlaanderen. Zolang er maar oorlog op alle fronten wordt gevoerd, cross media & in the field, ipv one shot campaigns zonder continuïteit.
In dit verband : check ook de “Sugar baby love” spot van Wilfred Brimo (F), bekroond in Cannes (2005, TBWA\Paris) [klikmelink]. Misschien ook wat te esthetisch, en wellicht ganz off target voor sommige ‘macho’ doelgroepen.
Ik herinner me ook ’n straffe, kurkdorge maar knoeperharde Britse spot met een vallende zerk van ergens tweede helft jaren ’80 op de BBC (niet meteen teruggevonden).
Ik heb zelf ooit nog es een idee gehad voor een anti-aids affiche.
Misschien iets voor Sargasso?
Zijn wij allen rondneukerds zonder enig moreel besef?
Voelt Sargasso zich betrokken genoeg?
– over in de groep gooien gesproken.
#3
S’z
Erratum : Duitse poster / ad. Hoe dan ook pas mal.
En zo kunt u the Rubettes niet meer horen zonder aan Freddie Mercury bodybuilders en rubber gloves te denken ;-) [Klikmelink voor meer Brimo via de link naar Wanda.]
#4
Raven
S’z, meer pornosites bezoeken joh…
Van peipen wordt niemand geil
#5
larie
S’z..door bodyguards (ze deden hun werk duidelijk niet goed) gehoord in de gangen van het Amstelhotel, heel luidkeels door de hotelkamerdeur: “bring me another one this one’s bleeding like hell”.Bij optredens moesten er schandknapen bij iedere gig worden opgetrommeld.(de kleine lettertjes in de kontrakten)
Mijn moreel sexueel “besef” begon in 1979, San Fransisco tijdens een medisch congres.
Reacties (6)
Straf maar misschien wat té esthetisch voor de masses who need education, plus gaat de Duitse spot geen zinloze discussies uitlokken over hoe (on)veilig peipen ist? Anderzijds : discussie uitlokken is altijd goed, cf. de Bla bla boem boem campagne destijds in Vlaanderen. Zolang er maar oorlog op alle fronten wordt gevoerd, cross media & in the field, ipv one shot campaigns zonder continuïteit.
In dit verband : check ook de “Sugar baby love” spot van Wilfred Brimo (F), bekroond in Cannes (2005, TBWA\Paris) [klikmelink]. Misschien ook wat te esthetisch, en wellicht ganz off target voor sommige ‘macho’ doelgroepen.
Ik herinner me ook ’n straffe, kurkdorge maar knoeperharde Britse spot met een vallende zerk van ergens tweede helft jaren ’80 op de BBC (niet meteen teruggevonden).
Ik heb zelf ooit nog es een idee gehad voor een anti-aids affiche.
Misschien iets voor Sargasso?
Zijn wij allen rondneukerds zonder enig moreel besef?
Voelt Sargasso zich betrokken genoeg?
– over in de groep gooien gesproken.
Erratum : Duitse poster / ad. Hoe dan ook pas mal.
En zo kunt u the Rubettes niet meer horen zonder aan Freddie Mercury bodybuilders en rubber gloves te denken ;-) [Klikmelink voor meer Brimo via de link naar Wanda.]
S’z, meer pornosites bezoeken joh…
Van peipen wordt niemand geil
S’z..door bodyguards (ze deden hun werk duidelijk niet goed) gehoord in de gangen van het Amstelhotel, heel luidkeels door de hotelkamerdeur: “bring me another one this one’s bleeding like hell”.Bij optredens moesten er schandknapen bij iedere gig worden opgetrommeld.(de kleine lettertjes in de kontrakten)
Mijn moreel sexueel “besef” begon in 1979, San Fransisco tijdens een medisch congres.
Die Bill Wyman toch !