Homoseksueel? De verlossing is nabij!

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol
,

God vindt hetero's veel liever!Bent u een homoseksueel en daardoor een ongelukkig en onwaardig mens? Zoekt u verlossing van de ketenen van onzedige gedachten? Doe dan mee met het CHOPS programma (CHANGING HOMOSEXUALS into ORDINARY PEOPLE) en we’ll CHOP away the Gay!. Het CHOPS programma heeft al duizenden homo’s geholpen zichzelf te helpen. Neem een voorbeeld aan Donnie Davis, voormalig ‘FAGGOT’ maar tegenwoordig vrij van zonde.

Als ouders van een sodomiet kunt u ook een hoop doen. Dat begint bijvoorbeeld met het herkennen van GAY BANDS met hulp van onze website. Dat bands als Queen, The Village People en Scissor Sisters GAY zijn wist u natuurlijk al, maar pas ook op voor de rugridders van The Doors, Metallica en Motorhead!! Sommige schippers van de Bruine Ster zoals Morissey (?questionable?) zijn wat lastiger te herkennen, maar voor ieder twijfelgeval zijn er twee heel erge homo’s als Boy George en Elton John(really gay). Red uw kind uit de klauwen van Satan en koop snel cd’s van Safe Bands zoals POD of Cindy Lauper voor hem of haar.

update: Donnie Davies heeft een eigen website en een muziekvideo online (‘God hates fags, if you’re a fag he hates you too!’).

Reacties (35)

#1 Joost

Goed, hoe echt is deze site?

1. De domeinnaam is anoniem geregistreerd. Religieuze instellingen zijn over het algemeen zo trots op hun standpunt dat ze dat niet nodig vinden.

2. Op elke pagina staat “Oscar Wilde (reformed homosexual)”. WTF? Oscar Wilde reformed? In zijn wiki staat dat hij tot minimaal een maand voor zijn dood nog homosexueel/pedofiel actief was.

Goed inderdaad dat je het onder onzin categoriseert. Ik vraag me af wat ze (wie?) met deze site willen.

  • Volgende discussie
#2 prometeus

Ik hoop dat het een hoax is. Vooral voor de makers van de site zelf.

Zo nee: Cindy Lauper, “Girls just wanna have fun”. Hoe homoseksueler wil je het hebben?!?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 Henk van S tot S

“Jars of Clay “zou een veilige band zijn?
Ik heb ze heel hijgerig “little drummer boy” horen zingen bij de kribbe van een of andere onduidelijke koningskind.
Zijn volgens mij Pedo’s ;-)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#4 Victor

Het is of een bijzonder goede parodie, of een onbedoeld hilarisch fenomeen. Hier een nieuwe site van Donnie Davies.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#5 Joost

Donnie op zijn eigen site:

I am in fact a Reformed Homosexual and I’m trying to let people know that there is an escape from being Gay. By letting people know that “God hates a Fag” I am doing Gods work, I’m preaching.

God hates a Fag?

That sounds oddly familiar!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#6 Victor

Ik ben er onderhand van overtuigd dat het een Colbertiaanse parodie is, maar wel een heel subtiele.

Ik hoop toch zo dat ik gelijk heb :)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#7 Mark

@5: er staat een link bij je citaat, maar helaas:

“The file (/ReformedHomosexual) was missing.”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#8 Mark

The Doors, Jay-Z en Eminem zijn gay? Lamenielachu.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#9 Joost

“Read the bible, you’ll be sure to enter heaven, there’s no backdoor”

LOL!

Nummer klinkt trouwens niet eens heel erg slecht :-) Alleen die tekst, he?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#10 Joost

Het is trouwens nogal in om een “reformed homosexual” te zijn.

Maar wat is dat voor een term? “Reformed Homosexual”?

Dan ben ik dus duidelijk een hervormd Christen :-).

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#11 micha

Is christen dan nu ook een sexuele voorkeur of homosexualitiet een geloof?

Voor wat betreft Eminem was het oordeel waarschijnlijk makkelijk. Pak het laatste album curtain call luister naar de eerste 2 tracks, door naar de laatste : Gay.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#12 PokeyTheCat

Donnie Davies ontmaskerd!

Hulde aan hem voor de goed uitgevoerde hoax!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#13 Joost

Hij blijft in zijn rol

En dit is een betere link. De link die pokey geeft identificeert de verkeerde man :-)

Link naar de echte donnie davis :-)

En het nummer was gewoon te goed :-)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#14 Kees Droog

Homoseksuele gevoelens en ?n wáre Christen* zijn. ?

Wij lezen in Matthéüs 1:21 En zij zal een Zoon baren, en gij zult Zijn naam heten JEZUS [JEZUS betekend: Jahweh is Redding]; want Hij zal Zijn volk [Zijn uitverkorenen] zalig maken van hun zonden. ?
in 1 Petrus 2:11 lezen wij: Geliefden [Zijn uitverkorenen], ik vermaan u dat u zich als bijwoners en vreemdelingen onthoudt van de vleselijke begeerten die strijd voeren tegen uw ziel, ?
Van Paulus in Galaten 5:16-17 lezen wij aan de uitverkorenen: Maar ik zeg: wandelt door de Geest, en u zult de begeerte van het vlees geenszins volbrengen. Want het vlees begeert tegen de Geest, en de Geest tegen het vlees; want deze staan tegenover elkaar, opdat u niet doet wat u wilt. ?
En zij die in het vlees zijn, kunnen God niet behagen. (Romeinen 8:8) ?

*Een wáre Christen is uit God de Vader geboren, van boven. Wij lezen in Johannes 1:13: niet uit bloed, niet uit de wil van het vlees, niet uit de wil van een man, maar uit God geboren zijn.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#15 Roy

Beste Kees, laat me beginnen met jouw eind. Ikzelf (ik geef toe, atheïst) ben uit mijn Moeder geboren en wel vanonder. Zouden we er in die optiek niet van uit kunnen gaan dat er geen “ware christenen” bestaan?

Ach, het is haarkloverij waar ik me aan bezondig, maar waar ik me aan erger is de tegeltjeswijsheid waar je je van bedient om aan te tonen dat homoseksualiteit en de christelijke godsdienst niet samen kunnen gaan.

Laten we nu eens eerlijk zijn, beste Kees, zijn er frasen uit dat door god gezonden boek, waar jij je zelf niet aan houdt? Ik kan me zomaar voorstellen dat er vast wel regeltjes te vinden zijn, die jij niet erg onderschrijft. Dan zul je zelf waarschijnlijk ook geen ware christen zijn, jij die google afstruint naar sites waar ze meningen verkondigen over homoseksualiteit en geloof…

Probeer eens zelf een mening te vormen, in plaats van je compleet over te geven aan regeltjes die een paar duizend jaar geleden zijn opgeschreven. Pathetische internetzendeling.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#16 Rodehond

Die olijke makker Kees Droog is wel lekker bezig. Op mijn log stond hetzelfde bericht

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#17 Obscura

Hij slaat het meest belangrijke anti-homostuk over, uit Leviticus! Dus Kees heeft of de Bijbel niet goed gelezen, of hij wil de homoseksuele medemens de ergste passage onthouden. Wat een sympathiek mens.
Eerlijk gezegd slaan de door hem aangehaalde teksten ook gewoon op seks bij hetero’s, die die seks niet hebben om voort te planten maar voor de begeerte. Kennelijk beseft ook Kees dat er in dat verband inderdaad geen verschil is tussen homo’s en hetero’s. Het enige onderscheidende seksuele verschil is dat hetero’s zich wel kunnen voortplanten.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#18 Kees Droog

Als ambassadeur voor Christus gebruik ik het Wetboek van God, de Bijbel. God heeft Zijn Woord voor het gehele mensdom gegeven en is up to date. Bijna de hele Bijbel is een aards gebeuren met een hemelse of geestelijke betekenis. Het boek van de profeet Jeremia is het kerknieuws voor vandaag, geproken over Judea en Jeruzalem verwijzen naar de plaatselijke kerken. Wij lezen in 1 Petrus 4:17 dat het oordeel beginne in het huis Gods. God roept nu Zijn mensen, dat zijn de ware gelovige, uit de kerken, wij lezen in Openbaring 18:4: … Gaat uit van haar Mijn volk … Het kerktijdperk is voorbij.
Er zijn veel mensen die naar de naam van Christus genoemd willen worden om wat voor reden dan ook maar een wáre Christen is uit God geboren en is gehoorzaam aan Gods Wetboek de Bijbel, en dient God naar Zijn welbehagen. Wij lezen over valse Christenen in 2 Corinthiërs 11:13-14: Want zulke mensen zijn valse apostelen, bedrieglijke arbeiders, die zich voordoen als apostelen van Christus. En geen wonder, want de satan zelf doet zich voor als een engel van het licht.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#19 Roy

Nu ik de reactie van Kees lees begin ik steeds beter te begrijpen waarom het boek van Richard Dawkins “The God Delusion heet: van coherentie is in Kees’ stukje geen sprake, het lijkt nog het meest op iets wat de Duitsers “Wort Salat” noemen.

Kees zal me nu wel verketteren. En geen wonder, want de satan zelf doet zich voor als een engel van het licht.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#20 Joost

am·bas·sa·deur (de ~ (m.), ~en/~s)
– de hoogste diplomatieke ambtenaar als vertegenwoordiger van een regering bij een andere regering

Wat een arrogantie, Kees! Dat past een vroom Christen zoals jij toch niet?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#21 Joost

Herstel, vroom… Kees is een éng Christen. Zo eentje die je ver wilt houden van alles wat met enige wereldlijke macht in de buurt komt.

Zie de reacties onder dit stuk van AD site.

Zie ook een reactie onder deze.

En hier staat hoe het zover gekomen is met hem. Hoe hij van het ene duivelse uiterste zo het andere is ingevlucht.

(Overal zoeken op “Kees Droog”)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#22 ali

@kees
je moet je gewoon geen zorgen maken als mensen homo lesbièn zijn of zo. zelf ben ik ook religieuz (kom oorspronkelijk uit het stad antakyaantiochio) en mij is het altijd geleerd om altijd niet met andere bemoeien je moet gewoon het slechte voorbij je heen laten gaan. en trouwens religieuz gezien: elk mens is verantwoordelijk voor zich zelf en niet voor anderen(zolang je zelf geen homo of iets ander bent doe je het goed.) want later ga je puur voor jezelf boeten en niet wat andere doen. een mooi voorbeeld van mijn conclussie is: alvanaf de tijd van de profeten al homo`s bestaan en andere dergelijke .En zover ik weet zijn maar in paar gevallen in de bijbel vermeld dat god iets tegen hen deed(dus niet de profeten die geloveligen zoals ik en jij als voorbeeld moetten nemen). en nog iets echt het is gewoon een nachtmerrie voor je hersenen als je je bezig houd met de fouten van anderen.

je moet alleen mensen helpen als ze om hulp vragen dat is een goedheid. en niet mensen die er niks van geloof af willen weten over geloof(want dan maak je voor ongelovenlijken het geloof hatelijker dan het al voor ze is) dus ben ik er van overtuigd dat je niet de bibel gaat uitleggen wat je doet in je tekst doet.

kijk dit vind ik een mooi geloof video

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#23 Kees Droog

@Ali, wij lezen in Jakobus 2:8: Indien gij dan de koninklijke wet volbrengt, naar de Schrift: Gij zult uw naaste liefhebben als uzelven, zo doet gij wel. Nu komt de vraag: Als wijzelf uit genade al zaligheid van onze Heere en Zaligmaker Jezus Christus hebben ontvangen, en als je weet dat je naaste nog geen zaligheid hebben ontvangen m.a.w. op weg zijn naar de Hel. Het zou heel bijzonder zijn als je naaste ook zaligheid ontvangt om ook de Hemel binnen te mogen gaan om voor eeuwig met Jezus te mogen zijn. Deze liefde naar je naaste kan alleen op één manier, n.l. door het Evangelie van zaligheid je naaste cadeau te doen. Wij lezen in Romeinen 10:17: Zo is dan het geloof uit het gehoor, en het gehoor door het Woord Gods. Dit is de grote opdracht van Jezus: ?Gaat heen in de hele wereld en predikt het evangelie aan de hele schepping.? En dit evangelie van het koninkrijk zal over het hele aardrijk worden gepredikt tot een getuigenis voor alle volken, en dan zal het einde komen, waarschijnlijk in 2011 AD. Dan komt de Heere Jezus terug als Rechter om deze wereld te oordelen, dan is er géén zaligheid meer mogelijk. Wij lezen in Genesis 19:12-13 dat God Zijn mensen uit de kerk van Sódom en Gomórra roept om die plaats te verderven, op de dag dat Lot uit Sodom ging, regende het vuur en zwavel van de hemel en verdelgde hen allen lezen wij in Lukas 17:29. Zo zal het zijn met de wederkomst van onze Heer en Zaligmaker Jezus Christus.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#24 Joost

Kees, wij lezen helemaal niets. Jij pakt bijbelstukken en vervormt ze tot iets totaal onzinnigs.

Wat een boel poep. “Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf” kunnen herleiden tot “op weg zijn naar de hel” is een ongekende verkrachting van een op zichzelf goede leefregel.

Jij gelóóft niet alleen in sprookjes, je bedenkt ze ook. Chapeau! Zullen we er in 2012 eentje op drinken?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#25 ali

@spuyt je zegt:

Wat een boel poep. “Gij zult uw naaste liefhebben als uzelf” kunnen herleiden tot “op weg zijn naar de hel” is een ongekende verkrachting van een op zichzelf goede leefregel.

je moet niet onderschatten hoe belangerijk religie voor sommige mensen kan zijn. en hoe pijnlijk en kwetsend voor sommige is als je zo over hun religie praat. ik weet dat je over Kees denkt: ach hij is gelovelig maar laat hem ophoeppelen van hier.

maar je ziet dat hij zo is en niet beter weet. Dan kun je toch met een aangepaste uitleg hem duidenlijk maken dat het beter is dat hij zijn mond dicht houdt.

bijvoorbeeld kon je tegen hem zeggen:

-kees denk je dat mensen waarde aan jou bijbelse teksten je maakt geloof hatenlijker dan het is. dus als je gelovelig bent moet je vooral door gaan met geloof hatenlijker maken.

maar wat je zegt zul je zelf weten en het is maar een tip van me waar je geen waarde aan zult hechten. maar ik hoop ik dat ik jou bewust heb gemaakt dat je mensen kwetst terwijl het niet nodig is. en dat jou overtuiging op een ander manier kan.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#26 Joost

@ali. Ik zie niet in waarom ik mensen die religieus zijn anders (en voorzichtiger) zou moeten behandelen dan mensen die dat niet zijn.

Poep is poep en blijft poep. En gezien wat Kees op andere websites over zich heen heeft gekregen valt het nog wel mee.

Maar gezien onze andere discussie: point taken :-))

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#27 micha

@Ali,

Bekijk het eens van een andere kant.

Waar kees mee begint is het stellen dat je je naaste lief moet hebben. Dit is een algemene waarde wat neerkomt op er voor elkaar zijn en elkaar in diens waarde te laten.

Vervolgens stel hij dat een ieder die niet dezelfde leefregels volgt als die hij volgt op het verkeerde pad is. Hij laat zijn medemens dus niet in hun waarde.

Verder geeft hij aan dat je dan uit naasten liefde de ander de juiste weg moet wijzen. Dat komt er op neer dat je iemand anders je leefregels oplegt. Dit wordt dan nog eens gekoppeld aan een gedachte dat mensen die de leefregel niet volgen op een dag vermoord dienen te worden. Hij stelt dat dat in 2011 is. Meneer is dus totaal respectloos tegenover anders denkenden.

Post 23 is de gedachtegang van een gevaarlijke psychopaat.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#28 Mark

@19: The God Delusion is een geweldig boek, ben er nu in bezig. Dawkins weet elk spoortje twijfel dat ik nog over had weg te bombarderen. Ook gaat hij regelmatig in op de status aparte die geloven hebben zonder dat daar een rationele basis voor te vinden is.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#29 Joost

@28: Zolang het bij precisie-bombardementen blijft is hij inderdaad onnavolgbaar. Maar soms gebruikt hij iets te makkelijk het “carpet”-bombardement richting religie en wordt hij onrealistisch.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#30 Roy

@TT: waar sta jij op de schaal van Dawkins? Ik kom uit op zes, wat onder andere te danken is aan het boek van Dawkins. Jammer trouwens dat de titel in het Nederlands wat afgezwakt is.

Verder ben ik het wel eens met Spuyt (29), Dawkins draaft af en toe wat door (mijn boekbespreking), waardoor ik denk dat het boek weinig overtuigingskracht heeft voor mensen die wél geloven.

Maar om weer terug te komen op de ‘ware’ christenen van Kees, zouden mensen (en i dit geval homo’s) niet eigenlijk heel erg blij moeten zijn dat ze geen ware christen kunnen zijn?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#31 Mark

@31: ik kom nog met een boekbespreking waarin ik mijn eigen schaal op zal nemen.

Eigenlijk zou ik een heel uittreksel van de eerste hoofdstukken erop willen zetten, omdat het “precisie bombardement” zo goed is gedaan, en me ook nieuwe inzichten gaf (uitleg weerlegging ontologisch godsbewijs, Darwin’s oog).

Maar het heeft idd totaal de verkeerde toon om gelovigen over te halen. Zoiets als Hirsi Ali: op veel punten heeft ze technisch gelijk, maar met haar manier van communiceren schiet je niet altijd evenveel op.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#32 Joost

Ook zijn tapijtbombardementen snijden hout, maar het is natuurlijk compleet onrealistisch om van ouders te verlangen dat ze hun kind “ongelovig” opvoeden als ze het zelf wel zijn.

Sowieso slaat het boek niet echt op Nederland. In Nederland heb je relatief weinig bijbelfundamentalismen. En daar hakt hij op in. De gemiddelde Nederlandse gelovige haalt zijn schouders op en zegt: “Zo geloof ik ook niet”. 60% van NL gaat niet naar de kerk. Veel van deze mensen hebben een eigen mini-godsdienst die gebaseerd is op het christendom, maar significant verschilt van die van zijn buurman.

Nederland, land van 16 miljoen geloven ;-)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#33 Mark

“De gemiddelde Nederlandse gelovige haalt zijn schouders op en zegt: “Zo geloof ik ook niet”. 60% van NL gaat niet naar de kerk.”

Nee, ook tegen die middengroep van “halfgelovers” gaat hij wel degelijk in. Volgens hem zijn het juist deze half-gelovigen (immers niet volledig de bijbel uitvoerend) die zorgen dat radicalen een bestaansrecht houden.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#34 Kees Droog

In deze tijd van de grote verdrukking roept God de ware gelovige uit de kerken.
De Bijbel onderwijst dat in deze dagen we zullen vluchten van de kerken. Gods oordeel is begonnen, en God start het in de plaatselijke kerken. We zullen, als mogelijk, bijeenkomen met andere gelovige (Hebreeën 10:25); maar niet in een kerk. Vreest God, en geeft Hem heerlijkheid, want de ure Zijns oordeels is gekomen; En aanbidt Hem, Die den hemel, en de aarde, en de zee, en fonteinen der wateren gemaakt heeft. (Openbaring 14:7) Wanneer gij dan zult zien den gruwel der verwoesting, waarvan gesproken is door Daniel, den profeet, staande in de heilige plaats; (die het leest, die merken daarop!) In Lukas 21:20-22 lezen wij: Maar wanneer gij zien zult, dat Jeruzalem van heirlegers omsingeld wordt, zo weet alsdan, dat haar verwoesting nabij gekomen is. Alsdan die in Judea zijn, dat zij vlieden naar de bergen; en die in het midden van dezelve zijn, dat zij daaruit trekken; en die op de velden zijn, dat zij in dezelve niet komen. Want deze zijn dagen der wraak, opdat alles vervuld worde, dat geschreven is.
In deze verzen, “Jeruzalem” en “Judea” verwijzen naar de plaatselijke kerken. De ?bergen? naar Christus. De Wáre eeuwige Kerk bestaan uit al die God heeft zalig gemaakt en deze zullen leven met Hem eeuwig in de Hemel. De “legers” zijn satan (de antichrist), als hij komt met zijn valse profeten met kracht, tekenen en wonderen der leugen. Dit is Gods oordeel in de kerk. Zie ook 2 Thessalonicensen 2:1+. Want het is de tijd, dat het oordeel beginne van het huis Gods, ? (1 Petrus 4:17)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#35 Joost

Kees Droog. Een bord vóór zijn kop, een bord erachter, eentje links en eentje rechts…

  • Vorige discussie