Economische groei te over..maar infrastructuur verbeteren ho-ho-maar. Onveilig en verouderd. Valt nog mee dat ze daar niet meer met stoomtreintjes uit koloniale tijdperk rondrijden. Dat zal ze leren. Overigens lijkt het moeilijker dan het is zo’n trein douwen. Eenmaal in beweging trek je hem zelfs met je tanden nog vooruit…
Was een Belg, ene Massi geloof ik, die dat ook kon. Boog staal van 2 cm dik met dezelfde tanden.
#2
mescaline
Als staal eenmaal beweegt, dan gaat het hard ja.
#3
Yevgeny Podorkin
Inderdaad ja…
#4
mescaline
In de VS krijg je dan meteen een spannend muziekje, out of nowhere. VAMbabbadam babbadam babaDABA DAM babbaDA.. BA DAM… In India gaat het van mwieoohimem mwauauauau, poing tra la he ti moeoeoe. Duurt een stuk langer dan, kan ik je vertellen.
#5
esgigt
Dat ze hier bij de NS nooit op dat idee gekomen zijn… Zouden ze heel wat vaker op tijd rijden :lol:
Reacties (5)
Economische groei te over..maar infrastructuur verbeteren ho-ho-maar. Onveilig en verouderd. Valt nog mee dat ze daar niet meer met stoomtreintjes uit koloniale tijdperk rondrijden. Dat zal ze leren. Overigens lijkt het moeilijker dan het is zo’n trein douwen. Eenmaal in beweging trek je hem zelfs met je tanden nog vooruit…
Was een Belg, ene Massi geloof ik, die dat ook kon. Boog staal van 2 cm dik met dezelfde tanden.
Als staal eenmaal beweegt, dan gaat het hard ja.
Inderdaad ja…
In de VS krijg je dan meteen een spannend muziekje, out of nowhere. VAMbabbadam babbadam babaDABA DAM babbaDA.. BA DAM… In India gaat het van mwieoohimem mwauauauau, poing tra la he ti moeoeoe. Duurt een stuk langer dan, kan ik je vertellen.
Dat ze hier bij de NS nooit op dat idee gekomen zijn… Zouden ze heel wat vaker op tijd rijden :lol: