1. 2

    Had je anders verwacht, Carlos?

    De gemiddelde GS-bezoeker kan net tot drie tellen, daarna word het moeilijk.

    éééén: neuken

    twééé: auto’s

    driiiiie: voetbal

    Ûuuuuhhhhh……?

  2. 3

    @Ruud: Dat doet af aan het gemiddelde niveau van de GS-bezoeker/reageerder. Als je de onzin wegfilterd blijven er regelmatig erg goede discussies over.

    Jammer alleen dat het percentage onzin zo groot is.

  3. 6

    GS beweert dat de gemiddelde lezer als opleiding HBO heeft. Tot een paar jaar geleden klopte dat volgens mij aardig. Nu weet ik dat niet meer. Maar om te zeggen dat GS-lezers maar net tot drie kunnen tellen is een beetje “elitair geneuzel”.

    Het kan nog veel erger. Wel eens de reactiepanelen bij de Telegraaf en het AD bekeken?

  4. 8

    Het aantal reaguurders op GS is nog geen 1 promile van het aantal lezers. Het opleidingsniveau van de lezers uit de reacties afleiden is dus onzinnig.

  5. 10

    De gemiddelde GS-fotofukker heeft zo te zien niet de moeite genomen om bij zijn illegale versie van Photoshop ook de handleiding te torrenten…

  6. 14

    Klopt, het interesseert ‘ons’ blijkbaar niks. Ik heb welgeteld 1 keer een kort item gehoord op de nieuwszender, iets van “haha, op het log van de Telegraaf maakt men zich druk omtrent ons vignet. Eentje die zelfs geen Belgisch bier meer wil drinken, maar toegeeft het er moeilijk mee te hebben. Haha”. En dat was het.
    Je kan je afvragen of er evenveel commotie zou zijn als Nl een tol zou heffen.

  7. 15

    Ik denk dat er meer Nederlanders in België komen dan andersom. Al was het alleen maar om naar Frankrijk te komen.

    Het is, gezien Europa enzo, wel een beetje een belachelijke maatregel.

    Hoe groot is trouwens de pakkans als je straks geen vignet hebt?

    (c)2007 Telegraaf

  8. 17

    @Spuyt

    Het is gezien Europa helemaal geen idote maatregel.
    Onze wegen worden voor 25-50% gebruikt door transporteurs en buitenlanders. Dan mogen die ook wel meebetalen aan het onderhoud van die wegen.

    Anders moet Europa een soort Eurovignet invoeren en zorgen dat je dus in Frankrijk, Oostenrijk, Italië, België gratis op de weg kan rijden.

  9. 19

    Volgens mij gaat dit plannetje er niet door komen. Lang leve de EU!

    1 door de belastingteruggave aan Belgen bevoordeelt de wet de Belgische burger ten koste van de andere EU genoten. Mag niet, in ieder geval niet in 1 wet. De staat mag geen beslissingen meer nemen die andere EU lidstaat burgers en bedrijven benadeelt.

    2 zover ik het nu heb kunnen volgen geld dit voor alle wegen. Dat is helemaal van de zotte omdat het dan een verkapte “visum”/”douane” oid heffing wordt. Weg vrijheid verkeer personen en goederen. Natuurlijk kan men er ook voor kiezen om het enkel voor de snelwegen te verplichten, maar dan kiezen de Belgen automatisch ervoor dat alle secundaire wegen een aantal maal in de zomer compleet vast staan.

    Ook bij onze zuiderburen hebben ze leuke proefballonnetjes van “ministers” die weinig kennis van zaken hebben.