Eerst zien dan geloven. De afgelopen 20 jaar hebben we al 1000 van dat soort berichten gezien.
#3
roland
@: “battery system solution is “designed to scale infinitely” Musk speculated that 160 million PowerPacks could transition the entire U.S. to renewables.”
– Bekende grootsheidswaanzin, het enige “oneinige” is de enorme vervuiling van afgedankte batterijen (+ zonnepanelen)
#4
analist
@3: Weet je, je kan cynisch zijn maar onze overheid doet helemaal niks buiten het verhogen van de dijken en het verbreden van de rivieren.
@3:
Verwacht jij dat die batterijen van 100 kg achteloos in de vuilniszak verdwijnen?
#6
roland
@4: Verplichte (door de overheid) zuinige auto’s is vooralsnog effektiever dan enkele e-auto’s of minder zuinige hybrides, die met aantrekkelijke subsidie op kolenstroom rijden.
@5: Al vaker zijn afgedankte batterijen gedumpd of is / komt er een inzamelplicht met statiegeld?
Reacties (6)
Wat dacht je hiervan?
http://www.graphene-info.com/introduction
en meer over de toekomst van supercapacitators en batterijen:
http://www.graphene-info.com/graphene-batteries
Eerst zien dan geloven. De afgelopen 20 jaar hebben we al 1000 van dat soort berichten gezien.
@: “battery system solution is “designed to scale infinitely” Musk speculated that 160 million PowerPacks could transition the entire U.S. to renewables.”
– Bekende grootsheidswaanzin, het enige “oneinige” is de enorme vervuiling van afgedankte batterijen (+ zonnepanelen)
@3: Weet je, je kan cynisch zijn maar onze overheid doet helemaal niks buiten het verhogen van de dijken en het verbreden van de rivieren.
@3:
Verwacht jij dat die batterijen van 100 kg achteloos in de vuilniszak verdwijnen?
@4: Verplichte (door de overheid) zuinige auto’s is vooralsnog effektiever dan enkele e-auto’s of minder zuinige hybrides, die met aantrekkelijke subsidie op kolenstroom rijden.
@5: Al vaker zijn afgedankte batterijen gedumpd of is / komt er een inzamelplicht met statiegeld?