Het gerucht hing al even in de lucht, maar bij het New York Magazine hebben ze simpelweg een vergrootglas uit de redactiela getrokken. Wat blijkt – ondersteboven en heel erg goed verborgen– in die mooie tas van Gorbatsjov steekt een glossy met als cryptische kop: ‘De moord op Litvinenko – een verdachte voor 7000 dollar’ . Zou het Kremlin nog ergens een vergrootglas hebben liggen? [via]
Reacties (16)
Fantastisch. Wedden dat Sjorsgatbov hier niet eens weet van had ? Lekker gefotoshopt (nietwaar MP) denk ik … Welk bureau heeft die campagne gemaakt ?
hij zal wel pissig zijn als hij hier achter komt.
Of houdt Gorbie wel van een geintje? Volgens mij is het niet zo’n grapjas.
Ohja, hij zit in een urendurende fotoshoot en dan zal ‘em niet opvallen dat in z’n tas een blaadje ligt waarop – nota bene in ’t russisch – te lezen valt wat hier boven stond. Je moet nog een hoop leren Carlie.
Photoshop ken je dat programma Kornie?
Nee, Carlie vertel, wat kun je daarmee doen? *doet hand in haar, pakt sigaret, haalt koffiel; doet er stiekem wat whiskey bij*
Het kan natuurlijk ook zijn dat Gorbie wist wat er stond maar het hele circus van Vuitton niet. Een mooie manier om een statement te maken.
hoezo zou deze man niet gewoon geinteresseerd zijn in het nieuws?
Los van het feit dat de vormalig Sovjet president vast wel z’n contacten met die oud TOP-KGBers zal hebben om te weten wat er werkelijk speelde.
Interessanter nog, sinds Litvinenko in dienst was van de Britse geheime dienst, waar blijft de vergelding?
Ofwel is het een statement van G over de affaire, ofwel is het een statement van agency of advertiser over de prijs die G vroeg en misschien nog een beetje optrok op het laatste nippertje … ofwel is het gewoon ongein van de ontwerper, zoals je ook speelmatjes voor kids hebt met daarop rare details, of schilderijtjes met in het klein rare details op. Hoe dan ook : gefotoshopt en een giller ook !
vergelijk aub de originele reclame en de toegevoegde zijkant die zo’n mooie inkijk in G’s interesses geeft. Onzinbericht, zonde van de tijd en webspaceruimte.
Hmm, lekker hard, die Nederlanders. FUCK TOCH OFF MET UW “Onzinbericht, zonde van de tijd en webspaceruimte” NEGATIVITEIT !
Poe..poe..@S’z..welk een heftigheid…”die Nederlanders”?
ps: waarom geen klikme om uw stelling te argumenteren ;)
‘Storio slaat de spijker.
Zo opvallend dat alle kranten elkaar napraten (en je kan het printen, emailen, lezen, in de melk dopen, letters tellen) maar je kan er niet op reageren. Een reactiemogelijkheidje en de blogwereld roept FAKE. Ik zie dus tot mijn verbazing dat in de nieuwswereld op internet somehow somewhere sometimes een bastion van noninterventie wordt opgebouwd. Cripple & creepy.
@9 en vooral @13:
Wat nou toegevoegde zijkant?
Originele foto:
http://www.diario.com.mx/imagesnotas/2007/08/ESP313290VG.jpg
En nog op 100 andere sites. De uitsnede die Sargasso plaatste was onvolledig, niet andersom.
Dus hou je paarden. En geniet van Gorbie in een reclame van Pizzahut, ook leuk:
http://www.youtube.com/watch?v=C9lvzzH0STw
Sargasso wist tenminste wat zijn rechterhand deed. Maar ik beken & trek terug AdK.
Al dat geknip ook.
Niks geen rel: Die tas kost $7000 en was eerder van Litvinenko.
Poe poe pi doe … Ach ja gewoon een uitvalletje tegen die hele kille rotmentaliteit van zuur reageren. Peu peu pi deu …