Ik zie Mat Herben samen met Debiteuren&Crediteuren al in hun lullige shorts op het strand liggen. – Hé daar komt joekel aan jongens!!
– Wat zeg je Mat ?! Bedoel je die in die blauwe bikini?!
– Nee gekkie!! Ik bedoel die gstroomlijnde KLM charter in haar blauw witte badpak !!
– Nee man, das helegaar geen charter das juffrouw Jannie in de branding!!
– He he… ha ha…
#3
Bram VL
sterk
mss moeten we alle omwonenden van Zaventem daar even langssturen.
Kunnen ze heel hun klachtenhandel verhuizen.
#4
Odoakerston
Het opstijgen daar voor een vlucht naar Europa is nog mooier, er liggen direct in het verlengde van die landingsbaan twee heuvels, en de piloot moet dus direct na opstijgen met een boeing die loodzwaar is van alle kerosine al redelijk hard naar rechts zwenken om in het gat tussen die heuvels door te vliegen, als het ware.
Zeg Odoaker, Zou het niet handiger zijn om dan de andere kant op te gaan bij het opstijgen?
En opmerkelijk, dat vliegtuigje links van het midden..
Borrel op, laat je vliegen???
#6
Odoakerstonia
Ik weet eigenlijk niet waarom ze die kant op opstijgen, ik vermoed dat het met het voorkomen van nog meer overlast aan de strandgasten in de resorts op de kop van de landingsbaan te maken heeft.
Ja prachtig, je vliegt naar Saba dus vlak boven het water recht op die rotswant rechts af, vervolgens zwenkt de piloot vrij laat pas naar links. Dan duikt het vliegtuigje omhoog, boven de klif waar het vliegveld op ligt uit, vangt veel wind en landt dan tegen de wind in op de landingsbaan, en staat bijna meteen stil. Toen ik er landde had hij maar tien of twintig meter nodig om tot stilstand te komen.
Het opstijgen is ook lekker evenerveren, dan maakt het vliegtuigje even een soort vrije val nadat je links op de foto van de landingsbaan af rijdt, om snel wind te vangen en dan weer te stijgen.
Reacties (8)
Als ze iets te laag invliegen heb je mooi rubbersporen op je rug/buik! Wel een mooie vakantiebestemming om paranoia-reflexen af te komen.
Ik zie Mat Herben samen met Debiteuren&Crediteuren al in hun lullige shorts op het strand liggen.
– Hé daar komt joekel aan jongens!!
– Wat zeg je Mat ?! Bedoel je die in die blauwe bikini?!
– Nee gekkie!! Ik bedoel die gstroomlijnde KLM charter in haar blauw witte badpak !!
– Nee man, das helegaar geen charter das juffrouw Jannie in de branding!!
– He he… ha ha…
sterk
mss moeten we alle omwonenden van Zaventem daar even langssturen.
Kunnen ze heel hun klachtenhandel verhuizen.
Het opstijgen daar voor een vlucht naar Europa is nog mooier, er liggen direct in het verlengde van die landingsbaan twee heuvels, en de piloot moet dus direct na opstijgen met een boeing die loodzwaar is van alle kerosine al redelijk hard naar rechts zwenken om in het gat tussen die heuvels door te vliegen, als het ware.
En als u toch in de omgeving vertoeft en van avontuurlijk landen en opstijgen houdt, kan ik een tripje in een twin-otter van Windward Island Airways naar Saba, een groene rotspunt in de oceaan met een turbokorte landingsbaan, van harte aanbevelen.
Zeg Odoaker, Zou het niet handiger zijn om dan de andere kant op te gaan bij het opstijgen?
En opmerkelijk, dat vliegtuigje links van het midden..
Borrel op, laat je vliegen???
Ik weet eigenlijk niet waarom ze die kant op opstijgen, ik vermoed dat het met het voorkomen van nog meer overlast aan de strandgasten in de resorts op de kop van de landingsbaan te maken heeft.
Plaatje van Saba airport.
Ja prachtig, je vliegt naar Saba dus vlak boven het water recht op die rotswant rechts af, vervolgens zwenkt de piloot vrij laat pas naar links. Dan duikt het vliegtuigje omhoog, boven de klif waar het vliegveld op ligt uit, vangt veel wind en landt dan tegen de wind in op de landingsbaan, en staat bijna meteen stil. Toen ik er landde had hij maar tien of twintig meter nodig om tot stilstand te komen.
Het opstijgen is ook lekker evenerveren, dan maakt het vliegtuigje even een soort vrije val nadat je links op de foto van de landingsbaan af rijdt, om snel wind te vangen en dan weer te stijgen.