Ze blijven het altijd goed doen die “waarom ik ben gestopt met Facebook” tirades en het komt bijna altijd op hetzelfde neer: privacy. Toch gaat er bijna eenzelfde werking uit van zijn tirade als bij het object van zijn tirade: dezelfde marketing truc gebaseerd op het aanspreken van sympathiserende groepen. Ik heb het ook niet zo op Facebook (zie ook wel de goede kanten) en klik dus op zo’n good o’ll fashioned facebook-bash-linkje. Gevolg: hij zit tussen neus en lip zijn nieuwe boek te promoten die in ieder geval wel deels gericht zal zijn op mensen die al zo hun bedenkingen hebben bij Facebook. Goede manier om z’n nieuwe book te promoten,.. dat dan weer wel.
Reacties (2)
Ze blijven het altijd goed doen die “waarom ik ben gestopt met Facebook” tirades en het komt bijna altijd op hetzelfde neer: privacy. Toch gaat er bijna eenzelfde werking uit van zijn tirade als bij het object van zijn tirade: dezelfde marketing truc gebaseerd op het aanspreken van sympathiserende groepen. Ik heb het ook niet zo op Facebook (zie ook wel de goede kanten) en klik dus op zo’n good o’ll fashioned facebook-bash-linkje. Gevolg: hij zit tussen neus en lip zijn nieuwe boek te promoten die in ieder geval wel deels gericht zal zijn op mensen die al zo hun bedenkingen hebben bij Facebook. Goede manier om z’n nieuwe book te promoten,.. dat dan weer wel.
Mooi om zo onderaan het artikel te lezen dat je de NYT ook op feestbook kunt “joinen”.