Vandaag is er nu juist wat activiteit te bespeuren op de nieuwe site..
#2
MrOoijer
Ze hadden vandaag even de geconverteerde blogs online gezet maar die zijn ook weer snel weggehaald. Van mijn blog vanaf mei 2006 stonden er berichten vanaf mei 2011. Dus voorlopig 5 jaar zoek.
Eerlijk: ik denk dat ze er niet meer uitkomen door de omvang van de problemen. Letterlijk#megafail.
Las over een docent die twee jaar aan materialen kwijt is. Zit nu zonder lesmateriaal. Ze hebben mensen blijkbaar zelfs niet even vooraf gewaarschuwd dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om een back-up te maken, en die elders op te slaan.
Iets zegt me dat die klanten zo meteen met duizenden tegelijkertijd gaan weglopen.
Wat Sanoma laat zien is FIJNE RECLAME voor KLEINE IT-tenten en -zelfstandigen :-)
Mevr. Neelie Kroes sloot er vanavond i.z.z een tv-interview mee af.
Wel vervelend voor zo’n leraar die zijn materiaal kwijt is. Ik vind het echt niet kunnen dat zo’n man uberhaupt daar terecht kwam. Is dat schoolbeleid? Betaalt en regelde hij dit zelluf? Unglaublich!! Wat een droevenis, het valt niet te meten.
#3
qwerty
Ik denk dat ze het niet gaan overleven.
Exit 350.000 blogs #datruimtlekkerop
#4
Inca
Ik hoop dat de gedupeerde gebruikers zich verenigen en een schadeclaim indienen. Dat web-streepje-log het niet gaat overleven, lijkt me redelijk waarschijnlijk, maar het zou goed zijn als ook Sanoma zelf ook een beetje helpt bij het compenseren van de schade.
#5
Loupe
Heeft Sanoma de afgelopen 3 weken al iets op gebied van communicatie gedaan wat betreft dochter webstreepjelog of is de nieuwe best practice op gebied van bedrijfscommunicatie en marketing om totale radiostilte te betrachten bij problemen?
Reacties (7)
Vandaag is er nu juist wat activiteit te bespeuren op de nieuwe site..
Ze hadden vandaag even de geconverteerde blogs online gezet maar die zijn ook weer snel weggehaald. Van mijn blog vanaf mei 2006 stonden er berichten vanaf mei 2011. Dus voorlopig 5 jaar zoek.
Eerlijk: ik denk dat ze er niet meer uitkomen door de omvang van de problemen. Letterlijk#megafail.
Las over een docent die twee jaar aan materialen kwijt is. Zit nu zonder lesmateriaal. Ze hebben mensen blijkbaar zelfs niet even vooraf gewaarschuwd dat het misschien wel handig zou kunnen zijn om een back-up te maken, en die elders op te slaan.
Iets zegt me dat die klanten zo meteen met duizenden tegelijkertijd gaan weglopen.
Wat Sanoma laat zien is FIJNE RECLAME voor KLEINE IT-tenten en -zelfstandigen :-)
Mevr. Neelie Kroes sloot er vanavond i.z.z een tv-interview mee af.
Wel vervelend voor zo’n leraar die zijn materiaal kwijt is. Ik vind het echt niet kunnen dat zo’n man uberhaupt daar terecht kwam. Is dat schoolbeleid? Betaalt en regelde hij dit zelluf? Unglaublich!! Wat een droevenis, het valt niet te meten.
Ik denk dat ze het niet gaan overleven.
Exit 350.000 blogs #datruimtlekkerop
Ik hoop dat de gedupeerde gebruikers zich verenigen en een schadeclaim indienen. Dat web-streepje-log het niet gaat overleven, lijkt me redelijk waarschijnlijk, maar het zou goed zijn als ook Sanoma zelf ook een beetje helpt bij het compenseren van de schade.
Heeft Sanoma de afgelopen 3 weken al iets op gebied van communicatie gedaan wat betreft dochter webstreepjelog of is de nieuwe best practice op gebied van bedrijfscommunicatie en marketing om totale radiostilte te betrachten bij problemen?