Trouw trekt 126 artikelen van Perdiep Ramesar terug

Inclusief het beruchte verhaal over de ‘shariadriehoek’.

Ook opvallend: Teeven lult over Eritrese asielzoekers en Ramesar vindt er meteen wat in een busje langs de snelweg. Met andere woorden: hij had een fijne antenne over wat de weldenkende Nederlander wilde horen.

Ook opvallend #2: er bestonden al langer twijfels binnen de Trouwredactie over Ramesars brongebruik. Maar niemand greep in.

De volledige lijst van artikelen staat hier.

Open waanlink

  1. 1

    Vooral opvallend: de hoofdredactie heeft jaren lang haar kop in het zand gestoken en serieuze signalen dat er iets niet klopte genegeerd. Ze loog zelfs dat de namen van de bronnen bij artikelen bij haar bekend waren.

  2. 2

    @1: “Namen zijn bij de redactie bekend” betekent gewoon dat de betreffende redacteur weet wie het zijn. Zoals het ernaar uitziet heeft de hoofdredactie niet gelogen, wel verschrikkelijk zitten slapen. En zoals je zegt, signalen genegeerd.

    Trouw, misschien wel de meest amateuristische krant van Nederland.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren