Quicc: Nederlandse elektrische auto
Ook nog eens helemaal van ‘cradle to cradle’ plastic
Waarom moeten die dingen altijd zo foeilelijk zijn? Is het onmogelijk een ‘milieu-vriendelijke’ auto te maken die een beetje mooie lijnen heeft en er niet uitziet als een doos op wielen.
Dit is een bestelautootje, het wijkt in design ook niet zo veel af van een Berlingo oid.
Maar jij wilt meer zoiets: (De Fisker Karma, dikke portemonnee is wel noodzakelijk.)
Yes, please!
(Kan je in BBCode ook een plaatje verkleinen?)
@4: Niet dat ik weet, het is niet zo geavanceerd.
@2&4 waarom zou je hem willen verkleinen? ;-)
Nadat de economie Oost-Europese vormen gaat aannemen krijgen we ook weer plastieken auto’s zoals de trabant. Woei.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *
Inloggen met je Sargasso-account | Registreren
Mijn naam, e-mail en site opslaan in deze browser voor de volgende keer wanneer ik een reactie plaats.
Δ
Reacties (7)
Waarom moeten die dingen altijd zo foeilelijk zijn? Is het onmogelijk een ‘milieu-vriendelijke’ auto te maken die een beetje mooie lijnen heeft en er niet uitziet als een doos op wielen.
Dit is een bestelautootje, het wijkt in design ook niet zo veel af van een Berlingo oid.
Maar jij wilt meer zoiets:

(De Fisker Karma, dikke portemonnee is wel noodzakelijk.)
Yes, please!
(Kan je in BBCode ook een plaatje verkleinen?)
@4: Niet dat ik weet, het is niet zo geavanceerd.
@2&4 waarom zou je hem willen verkleinen? ;-)
Nadat de economie Oost-Europese vormen gaat aannemen krijgen we ook weer plastieken auto’s zoals de trabant. Woei.