Inderdaad, ook in Nederland heel herkenbaar in commercials van schoonmaakmiddelen en baby-artikelen. En natuurlijk de Croma-commercial.
Kijk trouwens ook eens in de Nederlandse tijdschriften voor aanstaande ouders. Overal foto’s van moeders-met-baby’s. Behalve op de pagina over de financiële gevolgen van kinderen krijgen.
#2
Mozzarella
Vrouwen bepalen 80% van de aankopen, dus reclame is vooral op vrouwen gericht.
#3
Krekel
Reclames waarin alleen vrouwen geschikt blijken voor huishoudelijke taken zijn manonvriendelijk?
Reacties (3)
Inderdaad, ook in Nederland heel herkenbaar in commercials van schoonmaakmiddelen en baby-artikelen. En natuurlijk de Croma-commercial.
Kijk trouwens ook eens in de Nederlandse tijdschriften voor aanstaande ouders. Overal foto’s van moeders-met-baby’s. Behalve op de pagina over de financiële gevolgen van kinderen krijgen.
Vrouwen bepalen 80% van de aankopen, dus reclame is vooral op vrouwen gericht.
Reclames waarin alleen vrouwen geschikt blijken voor huishoudelijke taken zijn manonvriendelijk?