Het blad heeft de intentie om een digitale doorstart te maken, maar dat wil nog niet lukken.
Allicht. De lol van de papieren intermediair was dat je die fluffy artikeltjes las, en daarbij met een schuin oog naar de advertenties keek. Op internet kunnen die artikelen je echt niet boeien, en dan valt pas op hoe vaak (of beter: hoe weinig) er gekeken wordt puur naar de advertenties.
Plus dat ze op internet opeens moeten concurreren met linkedin, of andere vacaturesites. D’r gaat een hoop geld weggegooid worden…
Reacties (3)
Het blad heeft de intentie om een digitale doorstart te maken, maar dat wil nog niet lukken.
Allicht. De lol van de papieren intermediair was dat je die fluffy artikeltjes las, en daarbij met een schuin oog naar de advertenties keek. Op internet kunnen die artikelen je echt niet boeien, en dan valt pas op hoe vaak (of beter: hoe weinig) er gekeken wordt puur naar de advertenties.
Plus dat ze op internet opeens moeten concurreren met linkedin, of andere vacaturesites. D’r gaat een hoop geld weggegooid worden…
Nu Arts en Auto nog.
Toch zonde. Ik raad de column van Marcel van Roosmalen van hedenochtend aan hierover.