Nou ja, het was natuurlijk geen ‘lelijk wicht’, maar wel een mooi voorbeeld van hoeveel ‘aangepast’ wordt (vooral het Photoshop stuk was schitterend om te zien, ik dacht altijd dat make-up het meeste werk deed). Het verbaast me altijd als je foto’s van topmodellen in het dagelijks leven ziet. Ze zijn meestal nog steeds mooi om te zien, maar ze springen er niet meteen uit.
En ondanks dat het natuurlijk gewoon reclame is, een nobel streven. Hopelijk gaat het wat uitmaken (ik hou mijn adem niet in).
Zoals ik al zei: Natuurlijk is het gewoon reclame. Maar soms zegt reclame iets wat klopt. De intentie kan verkeerd zijn, maar dan kan het bericht nog wel kloppen.
Reacties (3)
Nou ja, het was natuurlijk geen ‘lelijk wicht’, maar wel een mooi voorbeeld van hoeveel ‘aangepast’ wordt (vooral het Photoshop stuk was schitterend om te zien, ik dacht altijd dat make-up het meeste werk deed). Het verbaast me altijd als je foto’s van topmodellen in het dagelijks leven ziet. Ze zijn meestal nog steeds mooi om te zien, maar ze springen er niet meteen uit.
En ondanks dat het natuurlijk gewoon reclame is, een nobel streven. Hopelijk gaat het wat uitmaken (ik hou mijn adem niet in).
Dove is van Unielever. En Unielever heeft ook nog andere producten: Slimfast, Axe, Andrélon, Rexona enz.
De afdeling marketing zat gewoon na te denken hoe ze de consument nu zouden paaien… Ja! Doen of ze er zijn voor de gewone vrouw!
Zoals ik al zei: Natuurlijk is het gewoon reclame. Maar soms zegt reclame iets wat klopt. De intentie kan verkeerd zijn, maar dan kan het bericht nog wel kloppen.