Bright whoist GeenStijl

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol

Ren naar uw dichtstbijzijnde sigarenboer of gris ze mee in de supermarkt:
BrightMagazine heeft een onthullende coverstory over weblog GeenStijl,
de maatschappelijke barometer van het internet, zoals u weet.

Bright Veel mensen die voor dit artikel zijn benaderd, zowel vriend als vijand van GeenStijl, willen alleen off the record informatie verstrekken over de site. Ze zijn bang zelf doelwit te worden. Want met het afmaken van mensen heeft GeenStijl een reputatie opgebouwd. (Bright03)

Reacties (19)

#1 peter

Net als de Europese grondwet: genoeg is genoeg. Heb je niks over, ik noem maar wat, het monster uit Los?

  • Volgende discussie
#2 MMaas

Wie?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 MMaas

Tjek trouwens even de Google-ads hiernaast…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#4 peter

Lost bedoel ik.

Mmaas, ben jij helderziend of zo? Of is Google dat?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#5 peter

De mapinguari dus.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#6 mark

Heeft het hoofd acquisitie en ubermarketeering van Sargasso voor deze posting een vergoeding van Bright ontvangen?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#7 MMaas

Ik denk dat u dat de anonieme poster “de Redactie” moet vragen Mark…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#8 Spuyt12

Dat zal DP dan wel weer geweest zijn :-)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#9 Degtyarev Pekhotny (Dankzij de Uiro heeft Uiropa reedsch 50 jaar geen eurlogen gekend)

nee vandaag niet mensen, ik ben uitgelogd als “gastredacteur” en bevind mij inmiddels thuis, getuige de cookie die mij nu identifeert qua naamgeving.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#10 mescaline

GeenStijl adverteert dus in Bright03. En Sargasso maakt er nieuws van. Moest dat nou ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#11 mark

Laten we gewoon een acceptgiro naar Francisco van Jole sturen en er in kleine lettertjes onder zetten “dit is een vrijblijvende aanbieding”. Zijn secretaresse handelt dat ongetwijfeld soepeltjes af.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#12 toinerz

@peter: hé fuk dat, ik volg die (overigens zeer onderhoudende) serie, dus ssssssssssssst…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#13 Carlos

..een poepkleurige iPod dat is alles wat ik ervoor gekregen heb.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#14 Larie

@DP: Soms heb ik een enorm bord voor m’n kop, wat bedoel je met #9 :-?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#15 Degtyarev Pekhotny (Dankzij de Uiro heeft Uiropa reedsch 50 jaar geen eurlogen gekend)

@Larie 14; was een reaktie op 8 en dat ging als ik me niet vergis weer over het recente incident dat ik per abuis een bericht heb geplaatst onder de naam “gastredacteur” in plaats van “degtyarev pekhotny”.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#16 mark

Poepkleurige I-pods worden het helemaal deze zomer!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#17 BINGO

ook na al online te downen…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#18 caprio

Het meeste nieuws wordt gemaakt omdat het verkoopt, dit artikel in de Bright is bedoelt om de doelgroep van Bright/GeenStijl de Bright te doen lezen. Het enige nieuws in het artikel is dat de Chileen zelf een ddos-er is, dat GeenStijl geen serieus oogmerk heeft en geen echte journalistiek is maar riooljournalistiek is geen nieuws. Maar loggers loggen loggers, da’s nu eenmaal deel van de logwereld. Verplicht nummertje.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#19 Grobbo

* loglog * hihi

  • Vorige discussie