“I’m assuming that watching Bush attempt to justify the myriad interesting choices he’s made – all of which fall somewhere in the range of “irresponsible” to “deadly” to “Were you asleep?” – holds the same sickeningly captivating appeal as watching a car crash.”
Columniste Meg Kane van de Britse krant The Guardian snapt niet waarom geen enkele uitgever belangstelling heeft voor de memoires van George W. Bush. Zelfs conservatieve Amerikaanse uitgevers geven momenteel liever een anti-Obama boek uit dan de memoires van Bush. Vreemd inderdaad. Niets toch dat beter verkoopt dan een goed rampenboek ofwel een boek waarin geen ramp verzonnen en de hoofdpersoon een omhooggevallen cowboy uit Texas is? Stop achterin nog twintig pagina’s met grootste blunders en gekste foto’s en Bush heeft een absolute bestseller. David Letterman kwam overigens al eens met tien titels op de proppen. De leukste: “The War in Iraq, a 6-foot sandwich, and other things I started but couldn’t finish.” Bush hoeft die titel alleen nog maar een beetje aan te scherpen.
(De kans is echter aanwezig dat Bush nog even twee jaartjes wacht, voordat hij het schrijven van zijn megaseller uitbesteedt aan een goede spookschrijver).
Reacties (2)
Op = op, beu = beu. Eerst de kater wegspoelen, dan over een jaar of meer misschien nog ’s willen beginnen terugblikken op die klojo die tegen dan misschien een sepiagloed heeft gekregen … zoiets ?
de een z’n dood is de ander zijn brood… Maar wel vreemd dat Bush zijn eigen industrie zo de nek omdraait…