Kan je in Nederland nog zonder Cruise Control? Het kost een paar duiten, maar je hebt het er binnen twee jaar uit, schat ik.
#2
micha
Wat een sukkel. nieuwsflits. De meeste rijden al boven de 80 op de teller. Je boordcomputer geeft namelijk al aan wat de echte gemiddelde snelheid is en die kan je mooi net boven de 80 houden. Even wat gas geven en dan voor iemand weer gas inhouden dus? Zo’n aso had ik vanavond voor me. Wellicht met dank aan ome koos…? Ooit van stuivertje wisselen gehoord.
Overigens zijn er meerdere meetpunten op de A10 dus kijk maar uit met tussentijds gas geven. Dat wordt ook tussentijds dokken.
Maar ja, nu rij ik dus 83 in zijn 4 i.p.v. 100 in zijn 5. In zijn 5 trek die auto voor geen meter bij 80 heuvel op. Volgens mijn computer verbuik ik daardoor meer en het maakt meer kabaal. De files zijn er langer geworden en we hebben meer blikschade. Geweldig idee die 80 km zones.
Koos kan zich beter beperken tot het oplezen van berichten dan na te denken.
Reacties (2)
Kan je in Nederland nog zonder Cruise Control? Het kost een paar duiten, maar je hebt het er binnen twee jaar uit, schat ik.
Wat een sukkel. nieuwsflits. De meeste rijden al boven de 80 op de teller. Je boordcomputer geeft namelijk al aan wat de echte gemiddelde snelheid is en die kan je mooi net boven de 80 houden. Even wat gas geven en dan voor iemand weer gas inhouden dus? Zo’n aso had ik vanavond voor me. Wellicht met dank aan ome koos…? Ooit van stuivertje wisselen gehoord.
Overigens zijn er meerdere meetpunten op de A10 dus kijk maar uit met tussentijds gas geven. Dat wordt ook tussentijds dokken.
Maar ja, nu rij ik dus 83 in zijn 4 i.p.v. 100 in zijn 5. In zijn 5 trek die auto voor geen meter bij 80 heuvel op. Volgens mijn computer verbuik ik daardoor meer en het maakt meer kabaal. De files zijn er langer geworden en we hebben meer blikschade. Geweldig idee die 80 km zones.
Koos kan zich beter beperken tot het oplezen van berichten dan na te denken.