D’r is de laatste jaren al te veel goeds naar de kloten gegaan…
#5
Dewy
Het opwarmen van de aarde blijkt ook erg schadelijk voor auto’s.
#6
mr.C
De kop is net mis, het is geen hybride. Het gaat over het opslaan van remenergie in een vliegwiel. Nieuwswaarde is dat dat efficienter is dan een hybride…
@mr.C: Initieel wilde ik protesteren omdat zo’n verhaal dan een beroerde kop had opgeleverd en weinig leuk zou zijn. Maar… terwijl ik dat intikte bedenk ik me dat “Wat? Een GROENE Ferrari?” ook de lading (correct) had gedekt en tevens voldoende prikkelend zou zijn.
Afijn, water under the bridge.
#8
mr.C
De lol is eigenlijk dat je met die in het vliegwiel opgeslagen energie nog veel harder kunt optrekken. Met wat extra gefrobel kan je volgens mij die G krachten ook nog wel toepassen voor extra downforce en “tegenhangen” in de bocht.
Reacties (8)
Sommigen zijn al jaren groen, soort van…. ;p
http://farm1.static.flickr.com/223/504777290_13b99dc54d.jpg
Pff, en de volgende stap?
Elektrisch?
*gruwelt van horror*
Hybride Ferrari??
D’r is de laatste jaren al te veel goeds naar de kloten gegaan…
Het opwarmen van de aarde blijkt ook erg schadelijk voor auto’s.
De kop is net mis, het is geen hybride. Het gaat over het opslaan van remenergie in een vliegwiel. Nieuwswaarde is dat dat efficienter is dan een hybride…
@mr.C: Initieel wilde ik protesteren omdat zo’n verhaal dan een beroerde kop had opgeleverd en weinig leuk zou zijn. Maar… terwijl ik dat intikte bedenk ik me dat “Wat? Een GROENE Ferrari?” ook de lading (correct) had gedekt en tevens voldoende prikkelend zou zijn.
Afijn, water under the bridge.
De lol is eigenlijk dat je met die in het vliegwiel opgeslagen energie nog veel harder kunt optrekken. Met wat extra gefrobel kan je volgens mij die G krachten ook nog wel toepassen voor extra downforce en “tegenhangen” in de bocht.