vd Knaap mag mijn stukje respect in zijn dikke, vette, grote, puisterige, vieze reet steken.

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol

Wie de neuk is Cees van der Knaap ? Cees van der Knaap is staatssecretaris van defensie. Hij wenst te worden aangesproken met “excellentie”. Dat schept namelijk enige afstand en dan krijgt ie meer respect.

Zo lust ik er nog wel drie, Cees van der Knaap;

Na de MULO heeft hij bij Vroom & Dreesmann (V&D) gewerkt.
Van 1970 tot 1975 was hij beroepsmilitair voor de Koninklijke Landmacht. Daarna werkte hij bij de douane. (CV)

Wat een ontzettende waanzinnige gek. Welke nog ontzettender, nog waanzinniger gek heeft op deze zuigende randdebiel, of zijn partij van zuigende randdebielen, gestemd ?

U kunt zich melden in het reactiepaneel. Reken niet op respect.

0

Reacties (135)

#1 Jacobine

Wie is toch deze halvegare puber die elke keer een stukje mag kladderen op Sargasso?

  • Volgende discussie
#2 Degtyarev Pekhotny

wie ben jij ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 Peter Breedveld

Ah, hier gaat zich weer een intelligente discussie ontrollen, ik voel het. Na hoeveel berichten zal het weer over die slechte Amerikanen gaan? We wachten af…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#4 Degtyarev Pekhotny

wie ben jij ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#5 Jacobine

Wie ik ben staat gewoon bij mijn reactie, Jacobine dus.

Intelligente discussies worden zeker niet ontlokt door slecht geschreven en niet onderbouwde, met populair (doch licht achterhaald) taalgebruik doorspekte postjes.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#6 Degtyarev Pekhotny

Ik heb een leuk idee;

Laten we het voor de gein eens een keertje “on topic” proberen.

Het topic is: “De bewindslieden van dit kabinet dienen te worden aangesproken met ‘excellentie’ want dan krijgen zij meer respect”.

Geen dank voor deze voorzet. U kent mijn standpunt inmiddels, ik sta (semi)open voor uw standpunten. Laat maar komen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#7 bicat

“zuigende randdebielen”

Kwalijke kwalificeringen (jaja) als deze ontkrachten elk stuk tekst. Jammer.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#8 Degtyarev Pekhotny

@7; Jammer he…..

Stel je voor dat je eens inhoudelijk moest reageren.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#9 bicat

Probeer het niet persoonlijk te spelen. Dat leidt slechts af van de inhoudelijke boodschap.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#10 Degtyarev Pekhotny

@9 Je hebt gelijk. Mooi, nu dit uit de wereld is kan het dus verder inhoudelijk. “Zou moeten kunnen” kan ik beter zeggen want ik heb zo bij voorbaat mijn twijfels.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#11 Carlos

Dames en heren,
laten we het omwille van de ecuadorianen deftig en ontopic houden.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#12 Carlos

dus, ik vind Cees v/d Knaap het prototype van een gefrustreerde omhooggevallen nitwit (zie zijn CV).

mensen die echt wat betekenen in het leven zeggen immers altijd direct
“zeg maar jij…”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#13 Peter Breedveld

Ja laten we het vooral deftig houden onder Degtyarevs elegante stukje met de sjieke titel: “vd Knaap mag mijn stukje respect in zijn reet steken.”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#14 Degtyarev Pekhotny

@Carlos; Zal ik het stukje herschrijven in iets “corrects” ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#15 Degtyarev Pekhotny

@13 zie 14

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#16 De Consul

Cees zou natuurlijk het liefste willen dat we tijdens het excellentie zeggen de rechterarm opheffen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#17 Carlos

Cees v/d Knaap is een man zonder natuurlijk overwicht
en als je dan om respect gaat bedelen is dat vrij zielig.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#18 Degtyarev Pekhotny

Dit was mijn eerste reaktie namelijk. Ik wil omwille van den democratischen discussie het stukje wel even “netjes” maken.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#19 Carlos

@DP @14: nee, “het in de reet steken van uitspraken, voorwerpen en gedachtengoed” valt binnen de gestaalde kaders van het Sargasso Manifest. Het valt niet onder de twee (of drie) verboden “ismen”, dus.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#20 bicat

Cees v/d Knaap laat mij koud. Ik signaleer slechts de tot in alle niveau’s van de bevolking doorgedrongen trend om taal zo krachtig mogelijk in te zetten om een punt te maken. En nergens in de popup zie ik trouwens dat Cees met “excellentie” aangesproken wil worden. Maar iedereen leest natuurlijk wat ‘ie wil.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#21 Carlos

ik vind dat er af en toe best wat meer in de reet gestoken mag worden,
by the way/gay (door halen wat voor u niet van toepassing is)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#22 Degtyarev Pekhotny

“De heer Cees van der Knaap wenscht meer respect en dient daartoe met ‘excellentie’ te worden aangesproken.

Wat is de juiste volksnationalistische attitude om hier mee om te gaan ?

Met ‘excellentie’ aanspreken of een grote vuistneukende neger die het ‘excellentie’ den staatssecretaris al respect afdwingend in den reet stampt ?”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#23 larie

Geachte heer DP,

Als u zich ergert een de uitlatingen van een persoon is uw goed recht maar om dan de beweging alsmede de kiezers waar deze persoon slechts een van velen is met hetzelfde stempeltje probeert weg te drukken is uitermate zwak. Uw adrenalinespiegel verblindt uw scherpe blik,

met verschuldigde hoogachting,

Larie

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#24 Degtyarev Pekhotny

Geachte heer of mevrouw Larie,

U heeft duidelijk mijn ter zake doende reaktie 22 niet gelezen.

Met respectvolle groet,

Pol Pot

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#25 Peter Breedveld

Gewoon zo laten staan. Maar dan niet mensen gaan opleggen het ‘deftig’ te houden, want dat staat natuurlijk nogal hypocriet.

Who gives a fuck about Cees vd Knaap, om maar weer on topic gaan. Maak je je daar nou echt druk om? Dan gaat het in jou ogen dus best heel goed met Nederland, blijkbaar.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#26 bicat

Ik erger mij trouwens aan vrijwel alle uitlatingen van Evert ten Napel, kan daar een keer een topic over komen?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#27 Degtyarev Pekhotny

@25 niet proberen off topic te gaan svp. Dank.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#28 Degtyarev Pekhotny

@26 wie de neuk is evert ten napel.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#29 Carlos

@Peter Breedveld, omwille van de ecuadorianen zei ik toch ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#30 larie

Ik hoef geen vuurtje te stoken vanavond. Btw pb verzoeken is van een andere orde dan opleggen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#31 naatje

ik hou het op een jeugdtrauma, of zijn hond die nooit heeft willen luisteren en dat hij daarom dus het leger in is gegaan. Daar geldt idd : een streepje minder is likken en dat wilde Van der knaap natuurlijk niet (ahum, zou ik ook niet willen).

Nu ff serieus : (maar het bovenstaande, meen ik wel)
Excellentie is volgens de Dikke Van dale: titel van ministers en andere hoge staatsdienaren.
In de jaren 70 werd de term :”excellentie”, door het kabinet Den Uyl, formeel afgeschaft !
(helloooo welcome to the 2005 ! )

Als voor van der knaap in dat ene *k..*woordje respect zit, nou van mij kan ie het krijgen, maar respect zit niet in een woord, je hoort het te verdienen en bij deze :
*UHHHHH* -> sorry meneer Van der Knaap, u gaat niet door voor de volgende ronde, wie verdient een potje respect.
Jammer dat u meer afstand prefereert tov ….??
(jammer dat er geen prinsessen meer beschikbaar zijn, in uw leeftijdcategorie, dan had u pas echt een leuke titel gehad)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#32 Peter Breedveld

Help ik de Ecuadorianen als ik deftig reageer op een stukje waar ik eigenlijk helemaal niet op zou moeten reageren omdat iedereen nu ziet dat ik me hier eigenlijk gewoon een beetje zit te vervelen?

En dan nog: zo’n titel en zo’n stukje en dan een verzoek tot deftigheid, het is nogal hypocriet.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#33 bicat

Begrijp ik het nu goed? Verdient van der Knaap geen respect omdat hij vindt dat er meer cachet aan het woord ‘excellentie’ kleeft?

Goed, ik zal even voorzetten. Na de Mulo ging van der knaap niet lui in het gras zitten met een gitaar en een bloem in het haar, maar werken voor zijn centjes in een warenhuis. Op zijn 19e (of misschien wel 18e) ging hij het leger in. Na de baan bij de douane is het snel gegaan met van der knaap. Maar wellicht hebben de heren/dames critici wel een indrukwekkender gedeelte op hun c.v. staan die de leeftijd van 16 t/m 27.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#34 bicat

die= met betrekking op

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#35 Carlos

Nee Breedveld dat is geen hypocrisie dat is dualisme.
Bovendien ik ben DP’s moeder niet…?!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#36 Degtyarev Pekhotny

@33 ja ik denk dat menig cv, mijn incluis, indrukwekkender is.

U dient mij dus vanaf nu met “excellentie” aan te spreken, want ik voel een weinig respect van uw kant.

Next;

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#37 bicat

Over hilarische c.v’s gesproken:

CV Jan Marijnissen
1952 > geboren te Oss
1963 > middelbare school (niet afgemaakt)
1970 > inpakker ijsfabriek Happy Ice te Oss, worstophanger Zwanenberg te Oss
1973 > opleiding constructiebankwerker Centrum Vakopleiding Uden

Natuurlijk.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#38 Degtyarev Pekhotny

@32; wie ben jij ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#39 Peter Breedveld

Hé, zoals Bicat het voorstelt krijgt die Van der Knaap opeens een heel ander aanzien! Zou je de dingen dan toch op een andere manier kunnen bekijken dan Degtyarev? Zou het…? Echt…?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#40 Degtyarev Pekhotny

@37 wenscht jan marijnissen met “excellentie” te worden aangesproken ?

Nee he ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#41 Degtyarev Pekhotny

@39 wij wachten op uw “argumentatie”. Niet al te vreselijk lang overigens; zelfs ik heb iets beters te doen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#42 Degtyarev Pekhotny

te laat

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#43 bicat

@36, ik ging inhoudelijk in op het topic. U maakt er een gebbetje van. U licht een stuk uit het cv van van der knaap van zijn 16e tot zijn 27e. Natuurlijk met doel om daar een punt mee te maken.

Ik ben benieuwd naar uw cv van 16 t/m 27.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#44 Degtyarev Pekhotny

zoek het verder zelf maar uit

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#45 Degtyarev Pekhotny

@43 sorry, ik blijf anoniem maar ik wensch ook niet met excellentie te worden aangesproken.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#46 Degtyarev Pekhotny

u kunt volstaan met “hoogedelachtbare”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#47 Degtyarev Pekhotny

messias

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#48 Peter Breedveld

Eigenlijk vind ik die Degtyarev maar een domme lul. Hij is net een kapotte grammofoonplaat met z’n ‘wie ben jij’ en laatst ‘Je hebt het duidelijk niet gelezen, met jou praat ik niet’.

Van mij mag die ‘vuistneukende neger’ gerust met Degtyarev aan de gang.

Hou je niet in!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#49 Carlos

*even een kippetje braden*

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#50 Degtyarev Pekhotny

“Degtyarev Pekhotny” (let op; cut and paste kan van pas komen)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#51 Degtyarev Pekhotny

@48; schrijf zelf eens een interessant stukje; moeilijk he ? ja dat blijkt :D !

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#52 Peter Breedveld

Ik schud de interessante stukjes zo uit mijn mouw. Er staan er een paar op mijn website. Ik leef er goed van!

Als ik jou was zou ik mijn baantje als chef vleeswaren bij de AH nog maar niet opgeven.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#53 Degtyarev Pekhotny

@52 goeie stukjes op jouw site joh; tip: ga er nu snel terug en druk veel op F5; dan lijkt het net alsof je veel bezoekers hebt !

:D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#54 Degtyarev Pekhotny

sorry jongens het was even leuk (ongeveer 35 seconden) maar ik ga nu weer met interessante dingen verder. Probeer het on-topic te houden. Moeilijk; ik weet het.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#55 Peter Breedveld

Reactie 33, van Bicat, was zo on-topic als maar kan. Reageer daar nou eens ‘inhoudelijk’ op. Zo niet, dan ben je officiëel de nitwit van deze site.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#56 Carlos

*aardappeltjes met rozemarijn*

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#57 Degtyarev Pekhotny

@55 pff fuck off man. Ik heb hier helegaar geen tijd voor. Ga Ayaans afgeknipte kutje likken, plaats er wat mislukte seventies nudisme foto’s bij; dat werkt altijd.
; daar bestaat in dit land veel meer belangstelling voor getuige jouw site.
Succes ! :D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#58 Degtyarev Pekhotny

eten oh ja shit; ik ben nu echt weg; doei

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#59 bicat

Een prachttopic over respect, al met al. Leerzaam ook. Verhelderend, zou ik willen toevoegen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#60 boludo

Helaas, het Ecuadoriaanse volk is niet geholpen door Rode Kmehr/Stalinist DP noch Peter Breedveld. Helaas, we moeten het weer zelf opknappen. Terwijl er toch echt zat olie aanwezig is hier.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#61 edwin

Ik zou zeggen : http://ni9e.com/nwa/02_Fuck_Tha_Police_EDIT.mp3

(via retecool)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#62 Degtyarev Pekhotny

VERHELDEREND HE ??

geen dank

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#63 Jacobine

Het vermoeden is dat we het CV vanaf zijn 16e van Degtyarev Pekhotney pas kunnen inzien, zodra hij deze leeftijd gepasseerd heeft.

Vermakelijk wel om deze verloren figuur herhaaldelijk te horen vragen om ‘ontopic’…Wat is het onderwerp dan, goede vriend?

Wie kaatst kan de bal verwachten, wie zuighende stukjes schrijft die kant noch wal raken, zal dat te horen krijgen. Dat is gewoon ontopic hoor.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#64 Jacobine

Btw, Bicat, schat!!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#65 Degtyarev Pekhotny

@63 gelul en je weet het.Zie mijn berichtje nummer 6.

Het blijkt dat bepaalde mensen die het niet eens met mij zijn constant een persoonlijke aanval op mij wensen te openen;

veel succes :D

Ik ben namelijk constant in lijn met het Sargasso handvest.

“wat is het onderwerp dan mijn goede vriend” ;’

Mijn grote puisterige dikke vette grote aars (oh sorry ik bedoel bericht nummer 6), mijn beste Jacobine.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#66 Degtyarev Pekhotny

R E S P E C T !!!

:D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#67 Degtyarev Pekhotny

Heeft zich al iemand gemeld die het met deze CDA’er eens is ?

Nee he ?

:D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#68 Degtyarev Pekhotny

ow sorry ik bedoel “iemand die het met deze zuigende randdebiel eens is”…….

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#69 Degtyarev Pekhotny

:D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#70 bicat

Het doet mij goed dat Jacobine er weer is!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#71 Degtyarev Pekhotny

wie is jacobine ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#72 Degtyarev Pekhotny

ik heb de titel aangepast (19:16 pm)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#73 Jacobine

Nou, probeer hier maar weer eens af te komen, Carlos…of is het weer eens een goede daad van je geweest om een vriendje in (puber)nood wat afleiding te geven?

En Degtyarev Pekhotny:

Dt smijten met dubbele punten en capitalen D, dat begrijpen we hier alleen als VJ het doet, dus maak het niet zo ingewikkeld allemaal, ok?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#74 Oscar

@45
zou het idd onwenselijk vinden om je met ‘excellentie’ aan te spreken, gezien je postje en reacties, met name #57.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#75 Peter Breedveld

Ik had een link naar Sargasso op mijn site. “Eén van de betere weblogs”, was mijn omschrijving. Heb ik maar gauw weggehaald. Slecht voor mijn keurige imago.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#76 Steeph

On Topic:
In essentie ben ik het wel eens met vd Knaap.
Zo, die zit.
Nee, ik ben geen CDA-er.
Zoals ik elders al heb gereageerd over de zaak Bolkestein, vind ik dat er te weinig respect is. Te weinig respect voor mensen die essentiele plaatsen in de samenleving vullen (ministers, rechters, politiemensen, leraren, doktoren, boeren, …).
Eigenlijk vind ik dat er uberhaupt te weinig onderling respect is. (De discussie hier is daar een lichtend voorbeeld van).

Nu pleit ik er niet voor dat ministers weer met excellentie worden aangesproken. Dat plaatst ze teveel op een voetstuk. Maar ministers (en die andere groepen die ik noemde) kunnen wel meer aangesproken worden in lijn met de rol die ze vervullen (en niet als een persoon zoals Mien de Buurvrouw).
Dat zou het politieke klimaat aanzienlijk veraangenamen.

Nou ben ik benieuwd welke stront ik nu over me uitgestort krijg :-}

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#77 Carlos

steeph heeft gelijk (wat mij betreft)
het excellentie plan is echter uiterlijke opsmuk van iemand die zelf de inhoud ook niet serieus neemt.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#78 bicat

Ik zoek nog even het letterlijke citaat waarin Van der Knaap wenst met excellentie aangesproken te worden. Van der Knaap heeft het over respect, en om de verloedering van respect van een (wellicht ongelukkig) voorbeeld te voorzien, haalt deze aan dat het vroeger gebruikelijk was om ministers met excellentie aan te spreken. Dat het cachet heeft.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#79 dreadloki

“Een malloot serieus aan de arbeid is vrijwel altijd onderhoudend.”

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#80 Degtyarev Pekhotny

hehe…. lekker gegeten… even uitrusten… een van de hoogtepunten van vanavond is wel dat Peter Breedveld de link naar “Eén van de betere weblogs” van zijn site heeft verwijderd.

We zullen het proberen te overleven !

Wie is het nog meer met van der Knaap eens ?

:D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#81 dr Banner

wie ben ik…..
om hier te mogen/kunnen….

Welk sargasso-redactielid in 2040 staatsecretaris ondanks zijn/haar CV?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#82 Degtyarev Pekhotny

pas op jij :D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#83 Steeph

@81: wie weet is een van de sargasso leden al staatsecretaris nu! Lekker een beetje freewheelen onder een pseudoniem. Even genieten van de spreekvrijheid. Even geen respect hoeven afdwingen…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#84 larie

@DP: Wat mij nu zo verwonderd is het feit dat je je, al of niet terecht, opwindt over uitlatingen van iemand die je niet hoog inschat.
Ik weeg altijd het woord door de mond die de uitspraak doet. Als mijn vriendin of enkele gewaardeerde loggers/reaguurders of echte vrienden van me uitspraken doen in de geest van” domme lul” trek ik mij dat erg aan en overweeg of ik wellicht inderdaad dom heb gehandeld. Als iemand die ik qua denkbeeld ver van me af staat iets waanzinnigs zou zeggen zie ik daar humor van in af hoor alleen maar wat luchtstoten.

Waarom nu die opwinding, het doet je geen goed en haalt niet bepaald het beste op deze site naar boven. Kom op jòh, al die reacties laten je niet in de kouwe kleren zitten, zie je ergenis over die eikelknaap. Ga lekker uit en ververs your thoughts, en schrijf over een paar dagen weer iets prikkelends wat je , ondanks of wellicht juist door je bri, goed kan
wel en goed gemeend :))))

groet van Larie

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#85 larie

Ik schrijf langzamer dan mijn gedachten vandaar al die taalmissers, maar you get the meaning i hope.

AUB edelachtbare DP :)?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#86 Degtyarev Pekhotny

@84 hoezo opwinding ? Ik zit hier in mijn ochtendjas lekker aan een javaanse jongen te lurken, de koffie is bruin en ik heb zojuist chicken tandoori op of iets wat er voor moet doorgaan.

Ik wou even mijn reactie op excellentie van der Knaap kwijt, dat is al.

Dat de gemiddelde Sargasso reageerder als collateral damage wordt meegesleurd in zijn val is niet mijn probleem.

Binnenkort komt er weer een stukje dat je wel leuk en prikkelend vind, of misschien ook niet.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#87 Degtyarev Pekhotny

Dames en heren gemiddelde sargasso reageerder; vanavond op TV; The Pianist.

Echt een aanrader. Zal u zeker aanspreken; gaat over minderheden.

http://gids.omroep.nl/core/pi.php?uid=9370743&third=0&md5=8ae66961984018224ed97c0392665d36

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#88 Opa-Buiswater

Uit de recente geschiedenis zijn mij twee voorbeelden bekend van korporaals die als excellentie aangesproken wilden worden. De afloop is bekend……..

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#89 Kloothommel

Degtyarev Pekhotny is volgens mij psychologisch afgekeurd voor beroepsmilitair en zag dus een mooie carriere als staats-secretaris van defensie aan zich voor bijgaan.
En daarom is ie nu een beetje gefrustreerd denk ik.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#90 Steeph

@Opa-Buiswater: Met alle respect, maar dat is een flauw argument. Ik kan me voorstellen dat dhr A. Hitler in het verre verleden ook graag met Meneer aangesproken wilde worden. Maar dat wil nog niet zeggen dat daarmee gelijk de hele term “Meneer” besmet is.
En je gaat daarmee al helemaal niet in op de achterliggende vraag of het gewenst is iets te doen aan het respect voor de positie.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#91 Dominee Schilder

Na de socialitische geloofsbrieven van degtyarev nu dit! Carlos, grijp in!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#92 mescaline

@92 is machteloos roepende. Maar met reden. Zo snel mogelijk offtopic gaan is het beste advies voor deze thread. Zal ik dan maar ? Wie heeft er goeie ervaringen te melden over girotel <> my.postbank.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#93 mescaline

@92 @92 = @91. Met het eerste beste cijfer gaat het nieuwe topic elektronisch bankieren al mis. Sjongejonge. Reado from start.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#94 larie

Goedd plan de tandori-chicken trekt vanzelf het bloed naar de maag. Bankieren gaat weer best als u uw browser (ik gebruik safari op de Mac) eerst debugged.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#95 Steeph

@92 (echt). Ik heb goede ervaringen. Maar girotel en mijnpostbank zijn twee verschillende dingen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#96 mescaline

@94 Ieder moet gezond worden, dat spreekt. Is mijn Firefox al gedebugged zo je weet ?

@95 Fijn, ik voel alweer wat burgermoed. Als ik maandag in paniek 1500 euro moet overmaken, wat dan te gaan gebruiken met het meeste gemak en minste rompslomp ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#97 Steeph

@96: mijnpostbank.nl
Maar reken nog steeds op 2 dagen overboektijd. Als je het echt snel wilt moet je met je paspoort naar een postkantoor.
En Firefox zou het moeten doen (1.0.1 of hoger).

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#98 JK

De verloedering van respect is zo’n breed begrip.

Ik denk dat vd Knaap bij zichzelf moet beginnen. Ik herinner me zijn “voorleeswedstrijd” van deze week, waarin hij tot tweemaal toe geen antwoord gaf op de vragen die aan hen waren gesteld inzake de wapendiefstal. Respect moet je verdienen, en lieden die zulke omtrekkende bewegingen maken, kunnen nu eenmaal niet op mijn respect.

Enne Degtyarev Pekhotny, lekker he die Tandoori ;)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#99 mescaline

@98 svp on het topic blijven anders begrijp ik er niks meer van.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#100 mescaline

@97 2 dagen ? Mmm ik zou het toch eens moeten uitproberen. Naar wiens/wier rekening kan ik dat eens ffetjes doen ? Ik heb nl. een prijs gewqonnen in een internetlotto, maar ze vragen snel om adm.kosten, dus ik check graag even hoe snel ik kan overboeken.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#101 larie

@mescaline: 1500 euri? heb je wellicht belangstelling voor mijn gironummer, ik zit in een financieel dalletje op dit moment.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#102 larie

Post 100 lijkt verdacht veel op eentje uit Nigeria.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#103 mescaline

@101 ok, ff 1500 heen en weer. Wat is je rekeningnummer en de details ? Idd uit Nigeria, hoe wist je dat ?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#104 JK

@ mescaline

Ik zie dat je al aardig aan het trippen bent.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#105 Steeph

@98: Ten eerste vind ik dat je respect niet moet verdienen maar dat je respect wel kan verliezen. Beetje positief beginnen. Iedereen heeft mijn respect tenzij het tegendeel is bewezen.
Ten tweede vind ik het iets te makkelijk om te zeggen dat je iemand niet meer respecteerd alleen omdat hij aangaande een beleidsonderwerp waar waarschijnlijk vertrouwelijkheid op zit, even geen antwoord geeft.
Voor mij moet je toch een tijd lang ongefundeerd onterecht onzin uitkramen wil je respect verliezen.

Respect geven aan iemand vraagt ook wat van jezelf. Inleven in de positie waar iemand in zit. Zou je het zelf beter/anders kunnen doen?

Er wordt zo gemakkelijk geoordeeld over anderen, zeker in de negatieve zin. Zonder al te veel rekening te houden met wat er bij komt kijken om uberhaupt zo’n positie te vervullen.

(offtopic weer: Minstens 2 dagen)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#106 mescaline

@104 @98 :)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#107 mescaline

@104 doe ik het weer! (hoe komt dat – jaja laat maar). Dus voor @98 lees @99 met een :)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#108 Dreknek

Wie de neuk is Degtyarev Pekhotny? Degtyarev Pekhotny is de sociaalfascist waar niemand naar luistert. Hij wenst serieus genomen te worden. Dat streelt zijn ego en hij krijgt dan meer respect. (Denkt ie.)

Zo lust ik er nog wel drie, Degtyarev Pekhotny;

‘Na het VMBO heeft hij bij Bart Smit gewerkt.
Van 1992 tot 1995 was hij schoonmaker bij Milieudefensie. Daarna werkte hij als thuishulp bij de van der Graafjes.’

Wat een ontzettende waanzinnige gek. Welke nog ontzettender, nog waanzinniger gek heeft deze zuigende randdebiel losgelaten op Sargasso.

U kunt zich melden in het reactiepaneel. Reken niet op respect als u geen lid bent van de SP

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#109 larie

@Dreknek: uw toetsen bord kan meer dan verwensingen in superlatieven, of niet? Wellicht nuttig om uw strikje wat te laten vieren.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#110 Q

Ik ben afgestudeerd Technisch Natuurkundig Ingenieur (= intellectueel / TUE 1998 ) en heb op het CDA gestemd in 2002 en 2003. Ben ik nog steeds zeer tevreden over. Misschien dat er mensen zijn die dat niet (kunnen (?) of willen (!)) begrijpen.

(ik neem enkel reacties van academici au sérieux, daar ik lager geschoolde mensen niet respecteer. Dus voortaan even uw hoogst genoten opleiding / publicaties melden aub .)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#111 mescaline

@110 U heeft een paradoxje aan de broek als vdKamp zou reageren.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#112 mescaline

C. van der Knaap

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#113 JK

@105

Laten we helder maken dat er twee soorten respect zijn.

In de basis heb ik best een stukje basis-respect (de balkenende normen en waarden) voor die man. (1)

Maar “Respect” lees: mensen die voor jouw uitzonderlijk zijn. Dat is voor mij een ander soort respect.(2)

Volgens vd Knaap dienen wij hem en andere bewindslieden met excellentie aan te spreken omdat hij en anderen zoveel voor dit land doen. Dit is waarom hij vindt dat wij respect voor hem moeten hebben. Voor de duidelijkheid, hij spreekt hier over de tweede soort respect!

Zijn voorleeswedstrijd was triest, maar met name zijn minachtende houding, tijdens zijn omtrekkende beweging, naar de vragensteller was respectloos. Dan verdien je dus niet mijn “respect”.

Maar misschien dat jij en ik daar anders tegenaan kijken. Dat mag.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#114 JK

@110

lol.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#115 MixMasterMike

@110: Afgestudeerd aan TU delft dus ik neem aan dat ik au serieux genomen wordt:
Ik kan en wil u niet begrijpen maar misschien dat ik bij een afdoende verklaring van uw politieke, geestelijke en morele dwaling het in een ander perspectief kan zien?
(Wat zegt het eigenlijk over je als je zaterdagnacht om 4 uur het CDA bediscussieert?)
@DP: in eerste instantie was uw nickname mij niet duidelijk maar ik begin de overeenkomsten te zien..

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#116 MixMasterMike

on topic: Weet van der Knaap dat AH’s nieuwe huismerk ook Excellent heet? (dat zijn dus oa diepvriespizza’s en potten pindakaas)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#117 Q

@115 : het valt me tegen dat je toegeeft me niet te willen begrijpen. Dit is volgens mij een veel voorkomend verschijnsel in de politiek (bij zowel linkse als rechtse politici ).

@allen : Verder ben ik het eens met de stelling dat respect voor een groot gedeelte verdiend dient te worden en dat opleiding of achtergrond er weinig toe doen.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#118 MixMasterMike

Ondanks je (misschien wel terechte) kritiek aangaande willen en kunnen heb ik nog steeds geen antwoord.
Er is overigens een groot verschil tussen willen proberen te begrijpen en willen begrijpen.
Ik heb zeker geprobeerd te begrijpen wat het CDA voorstaat maar ik wil het niet begrijpen omdat mijn ideeen teveel verschillen van die van JP en consorten. (misschien een beetje vaag maar als academici onder elkaar moet dat kunnen)

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#119 larie

Amice,

Het moet door mijn beperkte scholing zijn dat ik #118 MMM niet kan vatten want het grote verschil tusssen willen proberen te begrijpen en willen begrijpen” gaat me ver boven de pet.

*leest verder in Weekend*

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#120 Kloothommel

GVD, jullie lullen allemaal alsof jullie al 4 maanden niet meer geneukt hebben.
Ga naar de kroeg, zuip je klem en neuk er op los, wedden dat de dag morgen een stuk leuker is.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#121 David

Henk Bres sluit zich in krachtige bewoordingen bij DP aan.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#122 boludo

Kloothommel is een wijs man en zijn adviezen zijn van onschatbare waarde. Hij vergeet alleen dat niet iedereen geld of zin heeft om naar de hoeren te gaan.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#123 Praetoriaan

Wie de neuk is Degtyarev Pekhotny?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#124 bicat

“Henk Bres sluit zich in krachtige bewoordingen bij DP aan.”

Dat is een nadenkertje, David.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#125 Siquo

oops, ben ik opeens beland op http://sargasso.geenstijl.nl?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#126 David

@124: dat moet je zelf weten.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#127 bicat

David: Uiteraard moet ik dat zelf weten.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#128 Degtyarev Pekhotny

Ik respecteer jullie allen. Ik heb voor eenieder een “stukje respect”.

In de titel van dit bericht staat wat u met dit stukje respect kan doen, excellenties.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#129 Degtyarev Pekhotny

Dreknek krijgt een extra groot stukje respect.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#130 Degtyarev Pekhotny

Excellentie :D

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#131 David

Bicat: dan is dat vastgesteld.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#132 Degtyarev Pekhotny

Bicat krijgt ook een extra groot stukje respect mits hij heeft begrepen waar hij het kan laten.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#133 Kim Sung-Il

Jemig, ik heb weer een constructieve discussie gemist zeg!

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#134 bicat

David: Door wie precies?

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#135 David

Bicat: door u natuurlijk!

  • Vorige discussie