Zat daar gisteren al aan te denken (hoewel het niet vaak gebeurt dat sargasso linkt naar betaald), wáár is de link naar dat onderzoek van BCG (“Hét Beste Managementsadviesbureau”) onder vijf-dui-zend wereldburgers dan? BCG…met een *vies woord* klanttevredenheidscore van 92% waar ik bij voorbaat al van moet overgeven. Dus dat ik dat toen tóch nog even wou nakijken. Nu had ik zoiets van: ‘t zal wel. Want IK ga niet betalen voor een artikel uit het archief van het interactief Nederlands persbureau nieuwsbank. Neem aan jullie van wel…hè?…toch?
Toch niet gewoon de boel bij mekaar gelogen he Carlos, dat onderzoek?
“drie luizige dollars”…
“Al deze cijfers kwamen gratis tot u, doe er uw voordeel mee”
Godverdegodver.
Zo kan ik ook nieuws maken.
#3
Bismarck
@2: En babelfish maalt van lousy ook nog eens belabberd in plaats van luizig. Waar zijn de fakkels en de hooivorken?
Reacties (3)
“zeggen ze” moet er nog achter die kop staan.
http://webwereld.nl/column/63917/prince-snapt-het–plasterk-niet–column-.html
Dit in contrast met het bericht van gisteren
Zat daar gisteren al aan te denken (hoewel het niet vaak gebeurt dat sargasso linkt naar betaald), wáár is de link naar dat onderzoek van BCG (“Hét Beste Managementsadviesbureau”) onder vijf-dui-zend wereldburgers dan? BCG…met een *vies woord* klanttevredenheidscore van 92% waar ik bij voorbaat al van moet overgeven. Dus dat ik dat toen tóch nog even wou nakijken. Nu had ik zoiets van: ‘t zal wel. Want IK ga niet betalen voor een artikel uit het archief van het interactief Nederlands persbureau nieuwsbank. Neem aan jullie van wel…hè?…toch?
Toch niet gewoon de boel bij mekaar gelogen he Carlos, dat onderzoek?
“drie luizige dollars”…
“Al deze cijfers kwamen gratis tot u,
doe er uw voordeel mee”
Godverdegodver.
Zo kan ik ook nieuws maken.
@2: En babelfish maalt van lousy ook nog eens belabberd in plaats van luizig. Waar zijn de fakkels en de hooivorken?