1. 2

    Huh? Ik dacht dat we hier op Sargasso kort geleden nog de les gekregen hebben, dat op blogs reaguren niet bepaald anoniem was?

  2. 3

    Overigens begrijp ik echt niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt om een debat te organiseren met van Jole (voorzitter) en geenstijl (gast) in een niet-gelijkwaardige positie, terwijl iedereen met een greintje benul van bloggen weet dat wat die twee betreft de omschrijving ‘water & vuur’ een understatement is.

    Alsof omgekeerd van Jole als gast zou willen fungeren in een door Weesie voorgezeten debat…

  3. 4

    @Bismarck: Het is best mogelijk anoniem te blijven hoor. Het stukje was alleen een waarschuwing voor die mensen die wat te makkelijk omgaan met de sporen die ze achterlaten.
    Van de meeste anonieme reaguurders weten we echt niet veel meer dan vanaf welk ip-adres ze komen.

  4. 5

    @4: En daar zijn al die pubers van Geenstijl toe in staat denk je? Volgens mij wordt hun “dumpert” niet vrijwillig gevuld door inzendingen, maar zijn het gewoon door de redactie van reaguurders HD’s gejatte privebestanden!

  5. 7

    The tax free cigarettes story began in 1847 and was targeted especially to women in England. This market segment strategy was not entirely successful. Following this debacle, in the 1920’s, cigarettes taxes were introduced to the U.S. market as the cheap cigarettes of choice for fairer sex. It was also pushed as a marlboro. The Marlboro brand never gained enough traction in the market and was finally discontinued during second World War. tobacco were again submitted to the market in the 1950’s when many just cigarettes began to worry about the health aspects of their habit. At t
    he time, the majority of smokers blog were not filtered. The Marlboro branding position as a women’s cigarettes smokers had also been studied and it was decided to target Online Cigarettes for men instead. As a result the ‘tattooed man’ campaign got under way in 1955 – the images of a more thin and trim, healthy Marlboro smoker and laid back outdoorsman began. Only very macho men were used in the ads to sell Online Cigarettes — frequently these were Naval officers or livestock ranchers. Then, in 1954, the cowboy image was introduced and became the most popular Marlboro advertisement character ever. By 1963, the Marlboro cowboy became the only character in the marketing of cigarettes smoke. By 1972, Online Cigarettes had become the most popular world-wide and have stayed that way for majority
    of years that have followed.