1. 1

    Zelfde geval bij de Telegraaf. Zie hier het publieke statement van de Telegraaf Media Groep aangaande duurzaamheid (http://www.tmg.nl/sustainability/?language=nl&size=11px):

    Als mediabedrijf dat midden in de samenleving staat ondervindt TMG niet alleen groeiende behoefte aan duurzame berichtgeving bij mediaconsumenten, maar ook groeiende behoefte van andere belanghebbenden aan inzicht in zowel de economische als de sociale en milieugerelateerde effecten van de bedrijfsvoering.

    TMG is ervan overtuigd dat een weloverwogen duurzaam beleid,naast vermindering van negatieve gevolgen voor de omgeving,leidt tot besparingen door efficiënter gebruik van natuurlijke hulpbronnen, innovaties op operationeel, commercieel en redactioneel gebied, waardering van klanten en gemotiveerde medewerkers.

    TMG streeft dan ook actief naar het verkleinen van negatieve effecten van de bedrijfsvoering, bij gelijktijdige vergroting, waar mogelijk, van de positieve impact.

  2. 3

    Volgens mij zijn het gewoon twee verschillende boodschappen voor twee verschillende publieken. Iets waar GW Bush ook nog mee weg dacht te komen – en dat in het tijdperk van internet-burger-journalisten.

  3. 4

    Whaahahaaaaaahaaa.

    Ja, let niet op mij. Maar wie doen er niét mee aan green marketing he. Alles ziet groen: een stempel een keurmerk biologisch afbreekbaar op de verpakking anders verkoop je niks tel je niet meer mee…

    Het gaat om “het goede gevoel” dat je meehelpt en dat er zodoende eeh…

    *2e kalfskroket in bek steekt*

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren