Enorme toename in online behavioral tracking

Reacties (3)

#1 Ernest

Bijvoorbeeld BlueConic uit Nederland: “Start the journey together with your customers by listening to them and entering into meaningful dialogues. Using the right message at the right time and place will increase the online experience of your audience and result in a higher sales attribution per channel. (…) Every click tells you more about your online visitor in each of the channels he or she is active in. By combining this information into a single profile, you progressively build up a wealth of information about each individual visitor.”

#2 Bismarck

Ook grappig dat zo’n bericht dan staat op een site met 11 trackers. Zie je de laatste tijd wel vaker, dat er tegen trackers gewaarschuwd wordt op sites vol trackers. Net alsof ze hun punt willen onderstrepen.

#3 zmmmoccc

Helemaal super. Ik kijk nooit meer TV. Omdat Youtube me zo goed kent. Online impulsaankopen waar ik achteraf nog niet eens spijt van heb ook? Minstens 1 per week.

Het wordt verdomme ook es tijd dat de clubs waar ik iedere dag vele bezoekjes breng hun bezoekers een beetje leren kennen. Nou sargasso nog. Je kunt mij heus wel tot 39857 kliks extra per dag bewegen door de boel wat beter af te stemmen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

| Registreren

*
*
*