“D66 is eigenlijk de enige partij die de unieke combinatie maakt tussen een duurzame, groene toekomst en een liberaal, misschien soms wat rechts gedachtegoed.”
Is GroenLinks niet ook zo’n partij (aan het worden)?
Maar wat is de relevantie van D66 in deze tijd?
De relevantie van een partij is af te lezen aan het aantal behaalde zetels. In de peilingen staat het CDA lager dan D66.
maar iedere keer als de verkiezingsdatum nadert, komt de onvermijdelijke vraag: waarom D66
Die vraag komt niet iedere keer als een verkiezingsdatum nadert, dat verzint een reclameman zelf om zichzelf in de picture te kunnen zetten. Maar waarom? Wat is de relevantie van zijn reclamebureau waarvan de website niet eens werkt?
En die vraag is al helemaal niet onvermijdelijk. De vraag is zelfs niet eens relevant. Wat wil kereltje Oosterhout nou eigenlijk, behalve zichzelf verkopen?
#4
Bert
Voilà. Pechtold ziet er niet zo best uit. Liever toch maar Roodmerk?
Reacties (9)
“D66 is eigenlijk de enige partij die de unieke combinatie maakt tussen een duurzame, groene toekomst en een liberaal, misschien soms wat rechts gedachtegoed.”
Is GroenLinks niet ook zo’n partij (aan het worden)?
Ik denk van wel, maar GL heeft toch minder de Nespresso-allure dan D66. Hoe zou dat komen?
Als je GroenLinks heet kun je niet een “soms wat rechts gedachtegoed” uitdragen. Dat is bij D66 wat makkelijker.
En Nespresso is natuurlijk niet Utz-certified…
Onder Femke Halsema lukte dat anders bijzonder aardig. Alleen heette het dan ‘links liberaal.’
Groenlinks, dat zijn toch de witwassers van het neoliberalisme?
Zo, treffend. Lekkere sterke one-liner!
Maar wat is de relevantie van D66 in deze tijd?
De relevantie van een partij is af te lezen aan het aantal behaalde zetels. In de peilingen staat het CDA lager dan D66.
maar iedere keer als de verkiezingsdatum nadert, komt de onvermijdelijke vraag: waarom D66
Die vraag komt niet iedere keer als een verkiezingsdatum nadert, dat verzint een reclameman zelf om zichzelf in de picture te kunnen zetten. Maar waarom? Wat is de relevantie van zijn reclamebureau waarvan de website niet eens werkt?
En die vraag is al helemaal niet onvermijdelijk. De vraag is zelfs niet eens relevant. Wat wil kereltje Oosterhout nou eigenlijk, behalve zichzelf verkopen?
Voilà. Pechtold ziet er niet zo best uit. Liever toch maar Roodmerk?
