1. 2

    Dan heb je het meteen over de toegevoegde waarde van graphic design. Dat is behoorlijk wat. En dan ben ik nog iemand van de inhoud.

    De echte notwotten dat zijn de marketingjongens. Gek eigenlijk want zij moeten “iets in de markt zetten” met hulp van alleen inhoud en visualisatie en de jonges die dat behandelen – zo hebben we gezien – doen hun sprankelende best.

  2. 3

    En dat gekke mens van CiNNeR – zie ik weer eens – doet dat allemaal toch op toptien-nivo van dit land hoor. Dan ben je geen mietje.

  3. 4

    Maar potjan, Veerle verdient ook een pluim hoor. Crachat gaat er ook altijd evenkes koffieleuten is het niet ? ;)

    Overigens ben ik van mening dat het droppen van broden met penicilline en hele mooie posters waarin wordt uitgelegd dat je van deze broden weer helemaal beter wordt, met een realistisch getekend stripverhaaltje met veel lachende mensen dus, dat het droppen van deze twee zaken boven vijandelijk gebied een effectieve oorlogstaktiek kan zijn. En dan wordt er maar eens een soldaat beter, nou en. Hoe meer er beter worden, hoe minder gemotiveerd ze opnieuw gaan vechten.

    Alles is simpel als je het anders doet.

    Zo, nu het bos in.

  4. 5

    Ik deel het enthousiasme van mescaline.
    Prachtige resultaten van prima wedstrijd.

    En inderdaad, prachtige – en leerzame – site van Veerle ook.

    Ze zegt: My dream is that I have a small contribution in making the interweb a better place.

    Gelukt!