TMF en MTV bedriegen publiek

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol
,

Gisteren berichtte GeenStijl dat speciaal geselecteerde modellen de TMF awards hebben opgeleukt afgelopen vrijdag. Ze werden opgesteld op de plekken waar de camera het meest op gericht was, bij de rode loper en vooraan bij het podium. Logisch, want als je de livebeelden later wilt verkopen kan je het natuurlijk niet hebben dat je echte kijkers, 12 tot 15-jarige met puisten bedekte en bebeugelde kinderen, het beeld verpesten.
Schokkender is het om te vernemen dat datzelfde publiek ook nog bedrogen en opgelicht wordt. Bedrogen omdat ze tot het laatste moment wordt voorgehouden dat ze nog kunnen sms-en voor hun favoriete artiest, terwijl de uitslagen al lang en breed bekend zijn bij de verschillende media, en opgelicht omdat ze op die manier onder valse voorwendselen geld uit de zakken geklopt wordt.
Kan hier niets aan gedaan worden?

Reacties (3)

#1 Henk

Dat is nu één van de redenen dat ik tegen commerciële tv ben.
Met een verwijzing naar vorige onderwerp.
Voor beide geldt indien mannetjes:
M.D.B.T.D.B.( met de ballen tussen de bankschroef) ;-)
Straf voor de dames laat ik aan de dames over.

  • Volgende discussie
#2 Outsider

Ik hoop dat iemand ze voor de rechter sleept

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 camera obscura

John de Mol liet tijdens Roemenie – Nederland het publiek een naam sms’en voor zijn nieuwe station. Die naam is natuurlijk allang bekend: de perspresentatie is aanstaande en het reclamebureau heeft alles al uitgedacht en voorbereid.
Ik stuurde die avond ook een sms naar John: fuck off met die kuttekst in beeld! Mocht dat alsnog de naam worden van de zender dan heb ik hier niets gezegd.
P.S. Studio Voetbal had die zondag een geniale banner in beeld: het NOS tekentje sprong op en er verscheen in beeld: nee, vandaag geen sms-wedstrijd! Ze hebben zowaar humor bij de staatsomroep.

  • Vorige discussie