Verlekkerd likkend aan een kinderpostzegel dacht hij weer terug aan dat guitige knaapje dat, nog wat witjes rond de neus, op z’n driewielertje weg peddelde en gaf de spijtbrief voor de familie aan de cipier.
#2
boktor
Zeg meisje, wil je m’n NVD pas even zien?
#3
E. la Roy
Misschien de perfecte brand marketing … nu ziet de halve wereld in één klap de naam van het bedrijf … want ook ‘slechte reclame blijft reclame’ nietwaar.
Reacties (3)
Verlekkerd likkend aan een kinderpostzegel dacht hij weer terug aan dat guitige knaapje dat, nog wat witjes rond de neus, op z’n driewielertje weg peddelde en gaf de spijtbrief voor de familie aan de cipier.
Zeg meisje, wil je m’n NVD pas even zien?
Misschien de perfecte brand marketing … nu ziet de halve wereld in één klap de naam van het bedrijf … want ook ‘slechte reclame blijft reclame’ nietwaar.