Ja en je komt er ook heel snel in klaar, dat lijkt me ook wel typisch iets voor Sarko.
#4
mescaline
Het wordt pas echt goed als de rails op iedere meter aan de aankomende AGV rapporteren met welke snelheid die erover kan. En automatisch een chatoproep for 4 quick f*k, take your gear with ya aan de eerste de beste locale reparasieploeg als dat < 100km is. Dan heb je echt een commerciele kansenmachine in China en Afrika.
lol ja, en kunnen gokken op cm per uur dattie voorbijkomt, EuroRails™ ofzo. Trainspotting Can Make You Win™.
Poker is for Pussies, Play TrainBrain™
#6
mescaline
& we zullen openlijke boodschappen zien in de politieke bribary arena… Vote Hing Yen Huang 4 Your Own Safety & Prosperity™
#7
mescaline
Zo’n beetje…. als …. innuh….
#8
Jaap
Het blijft natuurlijk incrementele innovatie dit (harder, faster, stronger) ipv iets echt radicaals. Aan de andere kant heeft Sarko wel gelijk als hij zegt dat zo vliegtuigen concurentie krijgen (waarvoor hulde!) waardoor het stiekem toch wel een beetje radicale innovatie is.
#9
Cole
De Duitsers hadden al lang een automotrice {verteilte Antrieb. Fast die gesamte elektrische Ausrüstung (z. B. Fahrmotoren, Bremsen und Transformatoren) ist unter dem Fahrgastraum angebracht und über die Wagen des Zugs verteilt. Damit konnte auf Triebköpfe verzichtet werden.} voor hun ook in Nederland rondsukkelende ICE 3
#10
Blammeke
@Cole
De Duitse HST was dan ook van in het begin beter en handiger dan de TGV.
Maar aangezien Frankrijk meer nood had aan wat verdoken Europese steun is het dus de TGV geworden.
Gevolg, enorme investeringen nodig om apparte spoorlijnen aan te leggen ed.
Reacties (11)
A) geil: kernenergie gedreven supertrein!
B) proud to be european
C) proud to be a french european
d) que?!
Zou je der ook héééél snel in kunnen huwen, in zo’n trein? Inclusief honeymoon?
Ja en je komt er ook heel snel in klaar, dat lijkt me ook wel typisch iets voor Sarko.
Het wordt pas echt goed als de rails op iedere meter aan de aankomende AGV rapporteren met welke snelheid die erover kan. En automatisch een chatoproep for 4 quick f*k, take your gear with ya aan de eerste de beste locale reparasieploeg als dat < 100km is. Dan heb je echt een commerciele kansenmachine in China en Afrika.
lol ja, en kunnen gokken op cm per uur dattie voorbijkomt, EuroRails™ ofzo. Trainspotting Can Make You Win™.
Poker is for Pussies, Play TrainBrain™
& we zullen openlijke boodschappen zien in de politieke bribary arena… Vote Hing Yen Huang 4 Your Own Safety & Prosperity™
Zo’n beetje…. als …. innuh….
Het blijft natuurlijk incrementele innovatie dit (harder, faster, stronger) ipv iets echt radicaals. Aan de andere kant heeft Sarko wel gelijk als hij zegt dat zo vliegtuigen concurentie krijgen (waarvoor hulde!) waardoor het stiekem toch wel een beetje radicale innovatie is.
De Duitsers hadden al lang een automotrice {verteilte Antrieb. Fast die gesamte elektrische Ausrüstung (z. B. Fahrmotoren, Bremsen und Transformatoren) ist unter dem Fahrgastraum angebracht und über die Wagen des Zugs verteilt. Damit konnte auf Triebköpfe verzichtet werden.} voor hun ook in Nederland rondsukkelende ICE 3
@Cole
De Duitse HST was dan ook van in het begin beter en handiger dan de TGV.
Maar aangezien Frankrijk meer nood had aan wat verdoken Europese steun is het dus de TGV geworden.
Gevolg, enorme investeringen nodig om apparte spoorlijnen aan te leggen ed.
@Blammeke
Voor de ICE moeten ook aparte banen worden aangelegd.
Zie b.v. Schnellfahrstrecke Deutschland.
Siemens levert de ICE’s ook aan andere landen zoals Spanje onder de naam Velaro