Tis een sticker. Gewoon een ordinaire sticker. In de jaren zeventig had ik ‘em waarschijnlijk op m’n kast geplakt, naast m’n SNOR en LEE-jeans plakplaatjes.
Lijkt ook een beetje op zo’n metalen plaatje voorop je fiets.
#4
Willem Bever
Eerste indruk: sticker van een onlangs gerenoveerd Datsja-park in de Oekraine achterop de vouwwagen van een gepensioneerde leraar Scheikunde te Apeldoorn.
#5
su
Kijkkijk, de belangrijkste zaken zijn geregeld: logo, check; formulier voor donaties, check; weblog, check; hyves vriendjes, check. Tijd voor de minder belangrijke zaken.. Is er al een programma?
Nieuwe, ambitieuze profvoetbalclub uit groeikern. “De doelstelling van FC Wijchen is met aantrekkelijk voetbal binnen drie jaar de eredivisie te bereiken.” Uiteindelijk moet na anderhalf jaar de gemeente faillisement voorkomen.
#10
mescaline
Een schildje, maar typisch dames. Boodschap met koeieletter: weg jij, alleen voor Nederlanders.
#11
MP
Ja ja wat zou de subliminal message zijn in het logo, dat dacht ik gister al in een melige bui. Waar ik op uitkwam is natuurlijk niet geschikt voor Sargasso. Dit kan nog wel.
(Via Twitter)
Doet denken aan de zuidafrikaanse vlag tijdens het apartheidsregime:
#14
MP
#15
vosje
Lijkt op het logo/schildje van een willekeurig Italiaans automerk. Subliminal messaging is dan ook duidelijk: op het eerste gezicht ziet het er leuk uit maar na een jaartje sta je er mee in de garage en schiet je er geen meter mee op.
Ijzeren Rita en heur schildeken.
Dat mens lijkt nog in haar eigen persimago te geloven ook zeg…
#17
NN
#18
Martijn ter Haar
@16: Onderschat niet de kracht van het in je eigen onzin kunnen geloven. Volgens velen lag de kracht van Reagan in zijn onuitputtelijke vermogen hiertoe.
Niet om het een of ander, maar die tint blauw is toch echt die van Luxemburg…
#24
Bismarck
@23: Misschien om benzineprijssentiment tot uitdrukking te brengen?
#25
SN
Da’s een goeie. En vergeet de cigarettenprijzen dan niet.
Zelf dacht ik eerst dat de groot-nederlandse gedachte van Willem I z’n tijd weer eens uit de kast werd getrokken.
Maar nu, na een nachtje slapen, gok ik dat oranje-wit-lichtblauw staat voor een verbleekt Nederland en het rood staat voor het failliet ervan…
#26
S’z
7bis TROTS OP NUL
#27
Mant
ontwerptechnisch is het gewoon een erg generiek, nietszeggend en matig ontworpen logo om van de jip & janneke typografie maar te zwijgen.
de associatie met ‘voetbal’ is daarnaast ook nog eens een zwakke omdat juist het clubvoetbal geteisterd wordt door een overdaad aan buitenlandse spelers. Het Nederlands elftal is ook al geen baken van Nationale eenheid en trots meer.
De boys van Mangrove hebben er of maar een kwartiertje aan gewerkt of de stagiaire is belast met de opdracht.
Reacties (28)
Eerste indruk: benzinepomp, Front National, fascistisch, Asterix en Obelix.
Tweede indruk: what you see is what you get.
Daarna: duidelijk, recht, zee, door, daadkracht, doen.
Tis een sticker. Gewoon een ordinaire sticker. In de jaren zeventig had ik ‘em waarschijnlijk op m’n kast geplakt, naast m’n SNOR en LEE-jeans plakplaatjes.
Lijkt ook een beetje op zo’n metalen plaatje voorop je fiets.
Eerste indruk: sticker van een onlangs gerenoveerd Datsja-park in de Oekraine achterop de vouwwagen van een gepensioneerde leraar Scheikunde te Apeldoorn.
Kijkkijk, de belangrijkste zaken zijn geregeld: logo, check; formulier voor donaties, check; weblog, check; hyves vriendjes, check. Tijd voor de minder belangrijke zaken.. Is er al een programma?
Ja, benzinepomp. Dat is het goeie antwoord.
Ook: Surprise-ei. Dartpijltje.
Defensief ook. Met erboven een dik vet minderwaardigheidscomplex.
Haha, geniaal subliminaal….
Nieuwe, ambitieuze profvoetbalclub uit groeikern. “De doelstelling van FC Wijchen is met aantrekkelijk voetbal binnen drie jaar de eredivisie te bereiken.” Uiteindelijk moet na anderhalf jaar de gemeente faillisement voorkomen.
Een schildje, maar typisch dames. Boodschap met koeieletter: weg jij, alleen voor Nederlanders.
Ja ja wat zou de subliminal message zijn in het logo, dat dacht ik gister al in een melige bui. Waar ik op uitkwam is natuurlijk niet geschikt voor Sargasso. Dit kan nog wel.
Sportshirtlogootje. Perfect op ’n Lonsdale.
(Proficiat #7.)
(Via Twitter)
Doet denken aan de zuidafrikaanse vlag tijdens het apartheidsregime:
Lijkt op het logo/schildje van een willekeurig Italiaans automerk. Subliminal messaging is dan ook duidelijk: op het eerste gezicht ziet het er leuk uit maar na een jaartje sta je er mee in de garage en schiet je er geen meter mee op.
Ijzeren Rita en heur schildeken.
Dat mens lijkt nog in haar eigen persimago te geloven ook zeg…
@16: Onderschat niet de kracht van het in je eigen onzin kunnen geloven. Volgens velen lag de kracht van Reagan in zijn onuitputtelijke vermogen hiertoe.
klopt. Doorgetrokken moet elke politicus daar wel een talent voor hebben (rotsvast geloof in jezelf) – vraag is wanneer je over de lijn gaat.
En het blijft natuurlijk het mikken op wat voor onderdeel je je politiek bouwt.
Kans is ook dat er nu rostvast geloofd wordt in bepaalde zelfbeklaagde lagen des bevolkings, en dat was vroeger wel anders.
Poepulisme of zoiets?
@NN: je zat ff in het spamfilter.
@7: LOL
Niet om het een of ander, maar die tint blauw is toch echt die van Luxemburg…
@23: Misschien om benzineprijssentiment tot uitdrukking te brengen?
Da’s een goeie. En vergeet de cigarettenprijzen dan niet.
Zelf dacht ik eerst dat de groot-nederlandse gedachte van Willem I z’n tijd weer eens uit de kast werd getrokken.
Maar nu, na een nachtje slapen, gok ik dat oranje-wit-lichtblauw staat voor een verbleekt Nederland en het rood staat voor het failliet ervan…
7bis TROTS OP NUL
ontwerptechnisch is het gewoon een erg generiek, nietszeggend en matig ontworpen logo om van de jip & janneke typografie maar te zwijgen.
de associatie met ‘voetbal’ is daarnaast ook nog eens een zwakke omdat juist het clubvoetbal geteisterd wordt door een overdaad aan buitenlandse spelers. Het Nederlands elftal is ook al geen baken van Nationale eenheid en trots meer.
De boys van Mangrove hebben er of maar een kwartiertje aan gewerkt of de stagiaire is belast met de opdracht.
Team Rita