Bijna tegelijkertijd werden in St. Elisabeth Ziekenhuis de medische apparaten uitgezet bij de 23-jarige Antilliaan Marco M. Zijn schedel brak vorige week in de nacht van donderdag op vrijdag. Een grote steen werd met kracht op zijn hoofd geslagen, met maar één reden: Marco is blank. En dat had hij op dat moment nu even beter níét kunnen zijn. De apparaten gingen uit, omdat hij het zal overleven.
Kijk, zo brengt De Telegraaf het nieuws. Allemachtig, wat een kutkrant.
Reacties (10)
Kan niet zeggen dat ik hier zoveel mis mee vind? Dat was een rassenrel, en die blankheid was de enige reden. Of snap ik het punt niet? Die “omdat hij het zal overleven” pas er achteraan? Of… ?
Ja, dat laatste. Eerst de suggestie wekken dat hij dood is, en dan later doodleuk zeggen dat hij het overleeft.
Dat is gewoon het bespelen van je lezers.
Hrmpf, okee. Ik vind de afstand tussen begin van zin 1 en zin 5 te weinig om me druk te maken — ik sta inmiddels toch op minimaal 7.4 centimeter om me nogmaals te kunnen verbazen over de abominabele kwaliteit van de Telegraaf…
ag telegraaf, gewoon mee nemen de toilet in en als je klaar ben, handen met zeep wassen. punt
Ja ik vind de Telegraaf werkelijk een grote drol maar ik vind genoemde quote nog wel meevallen.
Normaal doen ze alles met terreur, terroristen en terroriseren.
Kraai terroriseert fietser
Dwerg terroriseert dorp
Eiland wordt geterroriseerd door spook-kabouter.
Anti auto terreur bereikt hoogtepunt.
Usw
Maar de Telegraaf heeft wel de beste sport en de beste financiele katern, zeggen ze dan bij de buren…
Die buren lezen hem ook echt alleen bij de kapper…
Kut-krant? Kut-dagblad, zou ik zeggen.
@6 Daar heb je toch het AD voor?
@3: Als je het aan het lezen bent misschien (als persoon met een iq van boven de 80, die regel 1 en 5 nog wel met elkaar in verband brengt), maar die eerste regel bijft in je geheugen hangen. Later, als je 90% van het artikel vergeten bent, herinner je je wel nog die dramatische regel 1, maar niet meer regel 5. Dat weten ze bij de Telegraaf ook wel en dan hebben ze op termijn toch precies de associatie in jouw hersenen gelegd die zij daarin willen hebben. Zo werkt dat met progpagandamachines.
Geef mij maar het AD..
“Antilliaans Dagblad”