Hogeschool kung fu-flase

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol

Een nieuwe Xiao Xiao-aflevering is uit. Zoals de laatste aflevering van de welbekende reeks al aankondigde is de magistraal vechtende ‘stick figure’ commercieel gegaan; Heineken sponsort. Update: Beer part 2.

Extra tip: proef het authentieke rare JapannerKoreaan-gevoel* in deze onbekende episode.
*Thx Ini, die tevens wist te vertellen dat het geen officiële Xiao Xiao betreft, maar een fabrieksel in dezelfde stijl van DJ Choh Lee Uee.

0

Reacties (3)

#1 Ini

Het moet me van het hart dat de onbekende episode niet het rare Japanner-gevoel, maar het rare Koreaan-gevoel oproept.

Een zekere DJ Choh Lee Uee (waarschijnlijk de hipste van heel Korea) lift mee met het Chinese Xiao Xiao fenomeen.

Overigens is die hippe DJ uit Korea toevallig wel een naamgenoot van mij, want het Uee gedeelte is wat in mijn naam verbasterd is tot de tweede (wat lullige) i. In-Uee is het dus eigenlijk.

Aangenaam.

  • Volgende discussie
#2 Carlos

Zo leer je nog eens wat !

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 mark

Wow, zeker aangenaam, hier heb ik wat aan.

Als bleekscheet verbaas ik mij over veel Aziatisch internotgebruik en hoop dat niemand aanstoot neemt van het over de rare Japanner-kam scheren. Tis voor mij elke keer een wereld die opengaat. Qua cinema is het ook veel onnavolgbaars (soms ook ‘niet te volgen’) wat bijv. komt van Japanners Takeshi Kitano, Takashi Miike, Chinees Wong Kar Wei, maar ook het ubervage Shaolin Soccer liet mij onlangs in verbazing achter (iemand trapt daar een voetbal zo hard dat de keeper er derde graads brandwonden aan overhoudt, van die dingen).

  • Vorige discussie