1. 4

    Zeker cool, en met die digitale applicaties van vandaag de dag is een auto- ontwerp een eitje (niets meer in klei op schaal 1:1) En wat te denken van de markante overhellende bochtentechniek (bewegend zwaartepunt) van de NARO (zocht naar filmpje uitgezonden op Discovery of Nat.Geo., niet gevonden..wie-o-wie?):

    http://www.naro.co.uk/

    Heimwee naar de blaasGROWL en metalige TWANG van liters benzine slurpende sloepen als Chevrolet Camaro of Ford Mustang blijft echter. Met de arm uit het raam zo’n klein kloteautootje wenken (Kom maar voorbij)…en het dan met je 2 meter kreukelzone bull en side bars tegen de vangrails pletten of gewoon hop metéén het ravijn in…

  2. 7

    Wat is er cool aan dit gedrocht?
    De wielen zijn in verhouding veel te groot, dus inefficient
    Er zitten overbodige luchthappers voor de achterwielen, boven de achterwielen, op het dak en op de achterklep.
    Alleen de remparachute is buiten beeld gebleven.
    De spiegels zijn zo groot dat de deuren doorzakken onder het gewicht.
    Als je over een verkeersdrempel gaat, duwen de wielen de spiegels scheef, en vervolgens landt hij op zijn voorbumper, waarna hij vooruit over de kop gaat en als een dode tor op zijn rug blijft liggen.