1. 1

    Metro en De Pers zijn hier ook ijzersterk in. Lekker pakkende chocoladeletters met een totaal niet gerelateerde foto eronder.

    Wat dat betreft houdt de telegraaf het consistent door Choco en foto over hetzelfde onderwerp.

  2. 2

    Dit komt door het tweeslachtige beleid van de krant. Enerzijds is de krant regionaal en moet er dus iets regionaals op de voorpagina staan. Anderzijds mag ook het nieuws waar iedereen het over heeft niet ontbreken. Als je dan geen keuze kunt maken en beide zaken even belangrijk vindt, krijg je dus dit soort blunders.

  3. 6

    Jaja geloof je het zelf elel: blunder, toeval bestaat niet. Zo’n concept/lay out voorpagina wordt uiteindelijk toch eerst voorgelegd aan de eindredactie (300 per jaar). Vergelijking met NOTW gaat niet op (sluiten)…gevalletje oplages opkrikken en later verontschuldigen kost niks.

  4. 7

    @Yevgeny Podorkin

    raar wel dat je denkt dat dit opzettelijk gebeurt, alsof de krant domdomdom is, oplages manipuleert en dit soort reacties aan het uitlokken is.