Quite a track-record… Nog even en het AD gaat nek aan nek met de Telegraaf.
#4
nodog
AD wordt toch al tijden niet meer serieus genomen als journalistiek vehikel? Leuke krant om wat sensatie, sport en roddel nieuwtjes te lezen en wat lekkerder verteerbaar dan de Telegraaf in dat opzicht. That’s all.
#5
Martin
Ik zeg het vaker: ik vertrouw uitsluitend onderzoeken waarvan ik de cijfers zelf gemanipuleerd heb.
Reacties (5)
Zo’n advertorial in het AD kost dus helemaal niks als je het handig aanpakt.
Data driven ;-) Zie ook: http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2010/09/21/waarschuwing-uw-krant-bevat-onzin + http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2010/06/16/woestijnvis-belazerde-de-media-niet-alleen-data-driven … En zie verder ook http://inflandersfields.eu/2010/06/nepjournalisten.html
Quite a track-record… Nog even en het AD gaat nek aan nek met de Telegraaf.
AD wordt toch al tijden niet meer serieus genomen als journalistiek vehikel? Leuke krant om wat sensatie, sport en roddel nieuwtjes te lezen en wat lekkerder verteerbaar dan de Telegraaf in dat opzicht. That’s all.
Ik zeg het vaker: ik vertrouw uitsluitend onderzoeken waarvan ik de cijfers zelf gemanipuleerd heb.