Hoeveel van die passagiers zouden op weg zijn geweest naar Kopenhagen ?
#3
emsuuri
“We zaten bijna drie uur vast in die ijskoude trein” … De Thalys kwam uiteindelijk met 170 minuten vertraging aan in Amsterdam.
3 uur = 180 minuten… maakt de Thalys toch tijdreizen mogelijk!?
#4
Rekenwonder
@3: er staat dan ook “BIJNA drie uur”.
#5
DJ
Is dit Vlaams en correct? – (mijn taal gevoel is vreemd soms) – kruisen is toch iets anders dan passeren? Twee kruisende treinen – dan stel ik mij een enorme puinhoop voor …
*gaat maar weer eens koffie zetten*
#6
BP
Wacht maar tot Geert Wilders aan de macht komt.
#7
DrBanner
@6? dan staan we vier jaar stil in de kou?
#8
BP
@7. Dan zullen de treinen op tijd gaan rijden.
#9
DrBanner
@8 maar wilders spoort toch helemaal niet?
#10
S’z
Het is nu in elk geval duidelijk waarom die Ijzeren Rijn maar niet wil lukken, en die Schelde-uitdieping. Nederland(s) vernuft.
#11
Shy boy
Dat Nederlands alarm moet dus worden behandeld.
#12
prometeus
Wat een stukje pruts techniek-journalisme. Wat is het nou? Vallen ze stil als ze elkaar passeren, of vallen ze stil als ze elkaar precies op de Belgisch-Nederlandse grens passeren?
“Als twee treinen tegelijk over de grens komen, zorgt een Nederlands alarm ervoor dat de trein naar Amsterdam stilvalt”, verklaart Bram De Saedeleer van spoorwegbeheerder Infrabel.”
Reacties (12)
waar zouden we zijn zonder de trein….
Hoeveel van die passagiers zouden op weg zijn geweest naar Kopenhagen ?
“We zaten bijna drie uur vast in die ijskoude trein” … De Thalys kwam uiteindelijk met 170 minuten vertraging aan in Amsterdam.
3 uur = 180 minuten… maakt de Thalys toch tijdreizen mogelijk!?
@3: er staat dan ook “BIJNA drie uur”.
Is dit Vlaams en correct? – (mijn taal gevoel is vreemd soms) – kruisen is toch iets anders dan passeren? Twee kruisende treinen – dan stel ik mij een enorme puinhoop voor …
*gaat maar weer eens koffie zetten*
Wacht maar tot Geert Wilders aan de macht komt.
@6? dan staan we vier jaar stil in de kou?
@7. Dan zullen de treinen op tijd gaan rijden.
@8 maar wilders spoort toch helemaal niet?
Het is nu in elk geval duidelijk waarom die Ijzeren Rijn maar niet wil lukken, en die Schelde-uitdieping. Nederland(s) vernuft.
Dat Nederlands alarm moet dus worden behandeld.
Wat een stukje pruts techniek-journalisme. Wat is het nou? Vallen ze stil als ze elkaar passeren, of vallen ze stil als ze elkaar precies op de Belgisch-Nederlandse grens passeren?
“Als twee treinen tegelijk over de grens komen, zorgt een Nederlands alarm ervoor dat de trein naar Amsterdam stilvalt”, verklaart Bram De Saedeleer van spoorwegbeheerder Infrabel.”