Zwem nooit naar Noorwegen

Foto: Sargasso achtergrond wereldbol
Deze pagina is meer dan 23 jaar oud. Kijk ook eens verder naar andere en meer recente artikelen van de homepage.

Filmster Keiko -alias Willy- moet dood, althans volgens noorse walvisdeskundigen cq. jagers.

Nu Keiko ronddobbert in een noors fjord verwacht men niet dat hij zichzelf nog kan voeden gedurende de winter.

“Killing seems to be the first thought that comes to mind for many Norwegians when they see a whale.” (BBCNews).

0

Reacties (4)

#1 susan

wat een klootzakken zeg

  • Volgende discussie
#2 Grobbo

Ja, het is een stelletje kloothommels! Een van de twee landen die hun best doen de walvissen uit te roeien. Samen met Japan…

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#3 Brakkie

Tsja, Noren en walvissen. In een winkeltje in Oslo zag ik t-shirts met teksten als:”I am from Norway. We kill whales for fun!” en ” Save the whale!!!…..for diner.” Beetje apart volkje wel.

  • Volgende discussie
  • Vorige discussie
#4 Brakkie

Trouwens, misschien is Willy wel expres naar Noorwegen gezwommen. Wil hij zelfmoord plegen.

  • Vorige discussie