… moet maar voelen: moeten de reclamemannen/-vrouwen hebben gedacht. Ik moet bekennen dat toen ik het tv-spotje de eerste keer zag ik best een beetje geshockt was (door de onverwachte wending) … maar de tweede keer zachtjes moest grinniken.
Op Oorakel kan men zijn/haar mening over het tv-spotje kwijt. En zoals te verwachten zijn de meningen verdeeld: de een gaat helemaal uit z’n panty, de ander vindt het juist een goede waarschuwing.
Reacties (10)
deze arme man is volgens mij doof & blind.
hebben we hier te maken met een snorder of TCA chauffeur? In het geval van een snorder is het aankomend verkeer waarschijnlijk een TCA colonne, terwijl aan ‘onze’ kant van de foto al hevig geduwd wordt aan de wagen, die even later op zijn kant zal gaan. De passagier probeert de scene te ontvluchten.
dood & blind, that is
Schitterende reclame!
Het plaatje heeft een spanwijdte van 600 pixels en dat drukt de layout in elkaar. 450 is het maximum, ik heb ‘m even verkleind met een doorklik naar de grotere versie.
lang leve internet… anders had ik dit moois allemaal moeten missen!
@Carlos: :) bedankt, ik ben er geen kei in (en soms ook een beetje lui, ahum).
@TbosS: ja, ja, tis wat he? :) Lang niet ‘gezien’ trouwens.
had die chauffeur de deur niet even voor m open kunnen doen. En je stapt toch ook nooit aan de linkerkant uit.
Doof en dom..
Zo zie je maar weer: als taxichauffeur moet je altijd het kinderslotje erop doen! ;-)
Hij verstaat wel de chauffeur als hij de ritprijs noemt…