@1: collega’s, maar naar ik nu aanneem vloog ie tenminste een dag eerder. Het is een lijnverbinding die ikzelf een paar heb ik gevlogen en die collega’s regelmatig gebruiken.
(overigens berichten we hier ook van rampen als er geen Nederlanders bij betrokken zijn)
#4
Jurriaan
@1 Dat argument wordt ook bij elke ramp uit de kast getrokken zeg.
Iets met familie/vrienden/bekenden.
#5
christinA eijkhout
Het gaat mij niet om het berichten erover, maar het feit dat er (op deze vrije dag)zo laat op wordt gereageerd.
En dan komt de obligate serie R.I.P.s en ondertussen vraagt zich niemand af hoe en waarom.
Toen dat turkse toestel plat lag was het ook ongeveer zo, terwijl discussie over bijvoorbeeld Teneriffa of de Hercules off limits is.
Das raar.
#6
gronk
Owja, rip aan de nabestaanden. Doen we nog een stille tocht?
#7
christinA eijkhout
Alleen natuurlijk zij die over water kunnen lopen.
Reacties (8)
Ik zie dat het ook hierbij pas geoorloofd is erover te praten als er daadwerkelijk nederlanders bij zijn betrokken?
Triest, alvast het ergste aannemend…
@1: collega’s, maar naar ik nu aanneem vloog ie tenminste een dag eerder. Het is een lijnverbinding die ikzelf een paar heb ik gevlogen en die collega’s regelmatig gebruiken.
(overigens berichten we hier ook van rampen als er geen Nederlanders bij betrokken zijn)
@1 Dat argument wordt ook bij elke ramp uit de kast getrokken zeg.
Iets met familie/vrienden/bekenden.
Het gaat mij niet om het berichten erover, maar het feit dat er (op deze vrije dag)zo laat op wordt gereageerd.
En dan komt de obligate serie R.I.P.s en ondertussen vraagt zich niemand af hoe en waarom.
Toen dat turkse toestel plat lag was het ook ongeveer zo, terwijl discussie over bijvoorbeeld Teneriffa of de Hercules off limits is.
Das raar.
Owja, rip aan de nabestaanden. Doen we nog een stille tocht?
Alleen natuurlijk zij die over water kunnen lopen.
Passagierslijst: http://092d1a36.linkbucks.com/