@#1 heeft ooit nog voor MB spelletjes gewerkt maar is nu aan de drank.
#4
Davidk
Waarom valt die groene rechtsboven er niet af?
#5
Steeph
@Davidk: Volgens mij hebben containers kleine uitstulpingen boven in die passen in de onderkant van de volgende container. Om schuiven te voorkomen. Kennelijk zit de container nog niet voorbij zijn kantelpunt.
#6
S’z
@#4 omdat ie vol magneten geladen is ;-) Maar : elk voordeel hep ook ze nadeel ;-(
#7
Ronald
@DavidK, 4
Omdat er twistlocks tussen containers zitten en omdat er schoren aan de containers zitten.
Maar goei, je zelf geimporteerde klassieke mercedes gullwing uit california zal maar in die blauwe container rechts onder zitten.
Reacties (14)
Wat is de naam van deze kunstenaar?
Triest, man!
@#1 heeft ooit nog voor MB spelletjes gewerkt maar is nu aan de drank.
Waarom valt die groene rechtsboven er niet af?
@Davidk: Volgens mij hebben containers kleine uitstulpingen boven in die passen in de onderkant van de volgende container. Om schuiven te voorkomen. Kennelijk zit de container nog niet voorbij zijn kantelpunt.
@#4 omdat ie vol magneten geladen is ;-) Maar : elk voordeel hep ook ze nadeel ;-(
@DavidK, 4
Omdat er twistlocks tussen containers zitten en omdat er schoren aan de containers zitten.
Maar goei, je zelf geimporteerde klassieke mercedes gullwing uit california zal maar in die blauwe container rechts onder zitten.
http://www.globalsources.com/gsol/I/Marine-hardware/p/sm/1002384146.htm
voorbeeldje van een twistlock
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a8/Twistlock_and_lashing_rods.jpg/800px-Twistlock_and_lashing_rods.jpg
Twistlock & schoring op bootjes
twistlocks houden containers ook vast op vrachtwagens. Het lijkt wel als of er over is nagedacht.
HOAX!
Stack attack, ship happens!
@m.: Beetje meer uitleg is dan wel handig.
Aaah, oke. WEer wat geleerd. Ik blijf me verbazen over al die onderwerpen waar ik niks van weet ;)