Oja, police brutality komt natuurlijk in het echt niet voor, hoe durven ze dat te suggereren.
Ook een mooie boze reactie onder het artikel over “impressionable children” die gaan denken dat dat normaal is. Die mevrouw heeft natuurlijk helemaal gelijk. Alsof de ouders van die kinderen invloed zouden hebben op de ” impressionability” van die kinderen.
Cocaine decisions by hipster nitwits create rumour around the brand for equally mindless fashion victims. Peer group dressuur.
Zie ook die ad van een jaar (of alweer twee) geleden van een ander modemerk waarin een meid in submissie lag tegenover een aantal binken ‘round the pool … merk vergeten … toch niet zo’n geslaagd ophefmakende reclame dus.
Of blijkbaar D&G 2007 … in elk geval, die klojo’s die deze campagne voor Relish verzonnen, of het merk zelf … ofwel hebben die weet van de eerdere controverse en willen ze cheap stunten, couldn’t care less, ofwel hebben ze er geen weet van, en hangt dit soort ongein blijkbaar in de lucht …
Reacties (6)
Geinig.
Waar mensen zich niet allemaal boos om maken.
Oja, police brutality komt natuurlijk in het echt niet voor, hoe durven ze dat te suggereren.
Ook een mooie boze reactie onder het artikel over “impressionable children” die gaan denken dat dat normaal is. Die mevrouw heeft natuurlijk helemaal gelijk. Alsof de ouders van die kinderen invloed zouden hebben op de ” impressionability” van die kinderen.
Het is allemaal de schuld van de adverteerder!
(/sarcasmetag voor de zekerheid)
een beetje Benneton achterna…
Het is in elk geval niet ver van de waarheid…
Cocaine decisions by hipster nitwits create rumour around the brand for equally mindless fashion victims. Peer group dressuur.
Zie ook die ad van een jaar (of alweer twee) geleden van een ander modemerk waarin een meid in submissie lag tegenover een aantal binken ‘round the pool … merk vergeten … toch niet zo’n geslaagd ophefmakende reclame dus.
Ah, heb ‘m terug : D&G 2005
http://www.theinsider.com/news/79071_Dolce_Gabbana_Controversial_Ad_Pulled
Of blijkbaar D&G 2007 … in elk geval, die klojo’s die deze campagne voor Relish verzonnen, of het merk zelf … ofwel hebben die weet van de eerdere controverse en willen ze cheap stunten, couldn’t care less, ofwel hebben ze er geen weet van, en hangt dit soort ongein blijkbaar in de lucht …