Hier weer een bijdrage die we overnemen van Osocio. Deze site volgt wereldwijd “social advertising and non-profit campaigns”.
The anti-tanning ads just keep coming.
This one is from an Ottawa agency:
Do you think that this jarring, but absurdist, approach will reach youth and denormalize tanning?
What’s interesting about any cause, when it’s in its early phases of social marketing, is that so many different approaches are tested until one sticks. Let’s hope that someone hits upon the magic formula before another generation ends up with skin cancer — not to mention looking like the cast from Jersey Shore.
Advertiser:
Canadian Dermatology Association
Agency:
McMillan (Ottawa, Canada)
Additional credits:
Creative Director: Jake Volt
Copywriters: Christine Caruso, Ian Driscoll, Jared Young
Directors: Graham Rapsey and Jared Young
Editing: Casey Tourangeau
SFX: Andrew Bowser
Source:
YouTube
Reacties (9)
Allerliefste Gastredacteur, als je iets overneemt moet het wel goed doen. ‘Campaignes’ (in de ankeiler) is geen Engels. ‘Campaigns’ is dat wel. En: ‘adverting’ moet zijn ‘advertising’. Hoe krijg je het voor elkaar (en waarom heeft niemand dit ooit verbeterd op Sargasso) om de ondertitel van Osocio zo slecht te lezen. Of zo slecht over te typen… Ik heb het graag gedaan! *is benieuwd wanneer Sargasso het verbetert*
Waar kan ik die toaster kopen?
Straks moeten we zeker ook de boterhammetjes met factor 50 smeren.
@Nicky D: Nu.
* schaamrood op kaken heeft*
@Steeph: Fijn! Heb ik nu wat gewonnen? *is net terug van een voetreis naar Rome*
@Nicky D: Enorm respect van de redactie. Is ook wat waard :-)
@Steeph: Jaaa, doe ik het voor!
Je zit gewoon te wachten op de mensen die dit gaan proberen en vervolgens de makers van dit filmpje aan gaan klagen omdat ze brandwonden krijgen.
This just in: zonnebaden helpt tegen borstkanker. Dus *af* met die topjes !