1. 3

    Om eerlijk te zijn… “pfff” and all that, maar ik vond die slogan eigenlijk al een tijdje een beetje flauwe afsluiter steeds. De reclames zelf variëren meestal ergens tussen “goed” en “geweldig” maar de slogan begon wel een beetje oudbakken te worden soms.

  2. 6

    @4: Typisch, een plaatsnaam veranderen gebeurt niet erg vaak in Nederland. In bepaalde delen van Europa is het wel een veelvoorkomend fenomeen (denk oa. aan St. Petersburg Petrograd Leningrad St. Petersburg.

  3. 8

    Moest ik gelijk aan denken bij het eerste nieuws. Die reclame is het eerste beeld dat je je kunt voorstellen bij “Apeldoorn”, wellicht bij gebrek aan verder belangrijks aan het stadje. Dat is nu definitief veranderd. Apeldoorn was tot over de grenzen vrijwel enkel bekend voor CB … maar nu voor flippo K. uit H. Waar CB ongetwijfeld al dacht, al dan niet met testresultaten in de hand, “is het zo langzamerheid niet tijd om”, is die tijd nu allicht gekomen. Heeft niets te maken met #7 (begrijpelijke reactie) maar alles met “the brand” etc. Ze gaan die switch wel goed inkleden, waar mogelijk in het kader van een veel grondiger oefening.

  4. 9

    Stelletje zeikerds daaro, dit slaat weer lekker door. gewoon even een half jaartje rustig aandoen, en dan weer rustigaan opschroeven.
    We laten de gekken toch zeker niet winnen?!
    Trouwens als ik zeg ”Enschede, dan hebben we het toch ook niet meteen meer over de vuurwerkramp.

  5. 10

    Eh jawel, Enschede is Belgen voor niets anders bekend. En dus rijst de vraag : wat met de Zeeuw, de Limburger, de Brabander ? Desondanks, als het merk sterk is, kan het twee kanten uit. Benieuwd naar wat CB doen zal … o.a. met wat ze al aan cijfers hadden in maart en waar ze eerder al aan dachten …

  6. 11

    ik vrees op te moeten merken dat alvast niemand in het buitenland de naam Apeldoorn zal verbinden met een gek noch een koningshuis.
    Als de mierenkolonie een nieuwe regenbui in de nest krijgt, is Apeldoorn vergeten.
    Het is niet anders.