Deze pagina is meer dan 23 jaar oud. Kijk ook eens verder naar andere en meer recente artikelen van de homepage.
Filmster Keiko -alias Willy- moet dood, althans volgens noorse walvisdeskundigen cq. jagers.
Nu Keiko ronddobbert in een noors fjord verwacht men niet dat hij zichzelf nog kan voeden gedurende de winter.
Reacties (4)
wat een klootzakken zeg
Ja, het is een stelletje kloothommels! Een van de twee landen die hun best doen de walvissen uit te roeien. Samen met Japan…
Tsja, Noren en walvissen. In een winkeltje in Oslo zag ik t-shirts met teksten als:”I am from Norway. We kill whales for fun!” en ” Save the whale!!!…..for diner.” Beetje apart volkje wel.
Trouwens, misschien is Willy wel expres naar Noorwegen gezwommen. Wil hij zelfmoord plegen.