Bright whoist GeenStijl

Ren naar uw dichtstbijzijnde sigarenboer of gris ze mee in de supermarkt:
BrightMagazine heeft een onthullende coverstory over weblog GeenStijl,
de maatschappelijke barometer van het internet, zoals u weet.

Bright Veel mensen die voor dit artikel zijn benaderd, zowel vriend als vijand van GeenStijl, willen alleen off the record informatie verstrekken over de site. Ze zijn bang zelf doelwit te worden. Want met het afmaken van mensen heeft GeenStijl een reputatie opgebouwd. (Bright03)

  1. 11

    Laten we gewoon een acceptgiro naar Francisco van Jole sturen en er in kleine lettertjes onder zetten “dit is een vrijblijvende aanbieding”. Zijn secretaresse handelt dat ongetwijfeld soepeltjes af.

  2. 18

    Het meeste nieuws wordt gemaakt omdat het verkoopt, dit artikel in de Bright is bedoelt om de doelgroep van Bright/GeenStijl de Bright te doen lezen. Het enige nieuws in het artikel is dat de Chileen zelf een ddos-er is, dat GeenStijl geen serieus oogmerk heeft en geen echte journalistiek is maar riooljournalistiek is geen nieuws. Maar loggers loggen loggers, da’s nu eenmaal deel van de logwereld. Verplicht nummertje.